چهارشنبه, 26 مهر 1396

با سلام

نظرات و پيشنهادات خود را در رابطه با عمران و آباداني روستا و مسائلي ازين دست، را از طريق فرم زير مطرح نماييد.

با تشكر

نظرات  

0 # کنجکاو 1395-05-05 11:28
سلام .خیلی برام مهمه بیشتر در مورد شهید حسن ملازاده بدونم.لطفا این اطلاعاتو در اختیارم قرار بدید.
متشکرم
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # نام آشنا 1395-04-01 09:31
سلام! میخواستم بدونم اکثریت مردم این روستا چه فامیلی دارند؟ آیا در صد سال گذشته حادثه مهمی رخ داده که باعث مهاجرت مردم به شهر های اطراف بشه؟!
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # سید مهدی قریشیان 1394-05-04 19:52
کدام امکانات برای خانه ورزش؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین 1394-05-01 18:35
با سلام خدمت جناب محمد وسایر دوستان جشنی که وعده ان داده شده بود بعد از نماز مغرب و عشا روز عید فطرتوسط شورا اسلامی در محل بارک بر گزار شد در این جشن ابتدا گروه تواشیح از سبزوار برنامه اجرا کردن سبس یک مورد تئاتر اجرا شدو در فواصل برنامه از موسیقی شاد و مجاز استفاده شد در مجموع برنامه بسیار جالب بود واکثر اهالی حدود 1500 نفر دراین مراسم شرکت کردن
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # محمد 1394-04-25 03:33
جناب آقای قاسمی
با سلام وخسته نباشید وتبریک به مناسبت عید فطر
میگفتن قراره عید فطرجشنی در بوستان بالای روستا برگزار بشه...شما خبر ندارید که قضیش چی شد؟برگزار میشه یا شایعه بوده؟؟اگر برگزار میشه چه برنامه هایی داره؟؟؟چرا اطلاع رسانی نشده؟؟
التماس دعا
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # صدخرو نیوز 1394-04-25 13:42
سلام علیکم. با ارزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیران .تا آنجا که مطلع هستیم قرار بود جناب آقای دکتر کبیری بانی خیر بشوند وبا مساعدت مسئولان محلی جشن باشکوهی را به مناسبت عید سعید فطر ترتیب بدهند .هنوز از چگونگی و مکان آن مطلع نشده ایم لطفا چنانچه دوستان عزیزی که اطلاعات بیشتری از نحوه برگزاری این مراسم دراختیار دارند اعلام فرمایند تا اطلاع رسانی کنیم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+3 # حسین کبیری 1394-03-31 21:29
جناب آقای قاسمی ، مدیر محترم صدخرونیوز :
با سلام و احترام و تشکر چندباره از زحمات شما
تاکیدات مکرر دین مبین اسلام و رسول خاتم محمد مصطفی(ص) و ائمه اطهار حاکی از جایگاه ویژه علم و عالم است و پیشینه ملی ما نیز گواه بر حرمت ویژه عالمان و دانشمندان بوده و هست .
علیهذا با توجه به اعلام قریب الوقع نتایج کنکور ، استدعا دارد ـ چنانچه صلاح میدانید ـ برای تهیه فهرستی از عزیزان دانش آموز قبول شده در کنکور سال جاری ، خوانندگان محترم سایت را به کمک طلبیده ، تا با معرفی آنان و در صورت صلاحدید و مساعدت شورای اسلامی روستای صدخرو در مراسمی از آن عزیزان تجلیل بعمل آید .
استحضار دارید که چنین مراسمی می تواند :
ـ روحیه صمیمیت ، همدلی و مشارکت را در همه اهالی تقویت کند
ــ انگیزه و محرکی قوی برای تشویق دانش آموزان شود
ـ عزیزان پذیرفته شده در دانشگاهها هم به قدر و منزلت خود و هم به ارزش و احترامی که هم ولایتی هایشان برایشان قائل هستند ، آشنا خواهند کرد
ـ بهانه ای است برای یک شادی حلال

از عزیزان شورای اسلامی روستای صدخرو هم استدعا دارم در صورت صلاحدید در سالهای آتی با تدارکات کامل و با در نظر گرفتن هدایائی درخور و طی مراسمی باشکوه ، عزیزان و دسته گل ها و امیدهایمان را در شروع دوباره پله های ترقی و پیشرفت همراهی کنند ....
اینجانب با کمال میل آمادگی همکاری همه جانبه در این خصوص را دارم .
مجددا" از شما برادر محترم سپاسگزارم و قدردان زحمات شما هستم .
دکتر حسین کبیری ـ یکشنبه شانزدهم شهریورماه یکهزاروسیصدونود وسه
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # خراسانی 1394-03-24 04:41
با سلام این نظر من ثبت نشه فقط خواستم بگم جناب قاسمیان لطفا آمار بازدیدکنندگان رو یه بررسی بکنید چون فکر کنم زمانی که حضرتعالی تشریف نداشتید دستکاری شده و آمار غیر واقعی نشان میدهد. ممنون
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # محمود 1394-04-02 23:37
منم فکر می کنم امار واقعی نیست چون من چند بار وارد سایت شدم ولی فقط یکبارش را ثبت کرد ولی در نرم افزارهای دیگه مث وبگذرهربار که وارد میشی اونو ثبت میکنه یعنی یه شماره می اندازه.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # حسین کبیری 1394-03-24 14:44
سلام...گمان نمی کنم اساسا" چنین امکانی به لحاظ فنی برای مدیران سایت وجود داشته باشد و آمار بازدید کنندگان توسط سرور اصلی ارائه میشود
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # صدخرو نیوز 1394-03-24 10:40
دوست گرامی جناب آقای خراسانی
باسلام.ضمن تشکر از توجه دقیق شما به وب سایت صدخرو نیوز، به اطلاع شما می رساند ،سایت صدخرو نیوز از قالب حرفه ای و قدرتمند جوملا بهره می برد و نرم افزار آمار سایت نیز بصورت پک و در قالب سایت ارایه شده است . یقین داریم هیچ گونه داخل و تصرفی از سوی همکاران و یا مسئول فنی سایت صورت نگرفته است.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین کبیری 1394-03-22 14:19
سلام دوستان عزیز ، اهالی با صفای روستای صدخرو:
پیشنهاد میکنم شورای اسلامی روستا ، در روز عید مبارک فطر جشن با شکوهی را برنامه ریزی فرمایند .
لطفا چنانچه مورد موافقت واقع شد در فضای بیرون و به شکلی دوستانه و صمصمانه و بدور از تعارفات وکلیشه های مرسوم باشد .
شبی را درکنار هم با دیده بوسی و موسیقی وچای و شیرینی و شربت و مختصری غذا......
فوق العاده خواهد بود...
میدانم هزینه بر است و ...
اما اطمینان دارم هیچ چیز بقدر آفریدن لبخند و ایجاد صمیمیت ، ارزان و تاثیر گذار نیست...
و اطمینان دارم دوستان همولایتیم هر کدام بقدر توان خود کمک خواهند کرد...
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # ع 1394-02-28 04:39
سلام
لطفا یه گزارش در مورد کیفیت پایین شبکه های دیجیتال در روستاتهیه کنید.
در خیلی خونه ها شطرنجیه،یا اینکه نمی گیره یا نصفه و نیمه می گیره.
با تشکر
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # ع 1394-02-20 08:48
باسلام و عرض خسته نباشید به دست اندرکاران سایت صدخرو نیوز. لطفا درنگارش مطالب رعایت دستور زبان فارسی و انشای درست کلمات دقت بیشتری داشته باشید به نظر میرسه با تغییر تحول درسایت دقت لازم در نکارش نمی شود.قدر سایت خودتان بدانید امار بازدیدکنندگان نشان از اقبال عمومی قشر فرهیخته نسبت به این سایت می باشد. اگر به سایت های روستاهای همجوار مانند سایت مهر داشته باشید علیرغم نویسندگان متعدد دردو روز گذشته تعداد بازدکنندگان آن از پنجاه شصت نفر تجاوز ننموه است.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # محمود 1394-04-02 03:49
تااونجا که می دانیم روستای مهر سایت ندارد بلکم وبلاک دارند. سایت وبلاگ هم بوسیله هکرها هک شده و قادر به راه اندازی مجدد نیست.اگر هم راه بیفته اطلاعات قبلیش پاک شده.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # صدخرو نیوز 1394-02-20 21:21
با سلام
باعث افتخار است که جنابعالی حقیر را مورد نقد و توجه قرار دادید.
حقیر تمام تلاش خود را برای درست به سرانجام رساندن وظیفه محوله در باب سایت را به کار گرفته ام.
امیدوارم با تذکرات و انتقادات امثال جنابتان،بتوانم وظیفه ام را بی نقص انجام دهم
با تشکر:صدخرو نیوز
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # دلسوز 1394-02-05 03:17
واقعا که ...نزدیک یک ماهه هیچ خبری تو سایت گذاشته نشده...خدا به آقای قاسمیان خیر بده که با اینکه تهران بود سایت همیشه به روز بود.از وقتی دست شورا افتاده اینجوری شده.این یعنی اینکه شورا هیچ کار نکرده وگرنه مثل قبل از عید روزی سه یا چهارتا خبر روسایت میذاشتن وتو بوق وکرنا میکردن......... ....
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
-2 # حمید 1394-02-07 17:15
با سلام خدمت تمام دوستان جناب دلسوز ظاهرا اطلاعات شما به روز نمی باشد چون حدود دو ماه است که سایت مسئول ندارد گویا یکی دوروز است اقای قائم نوروزیان بعنوان مسئول سایت از سوی شورای اسلامی معرفی شده است از اینکه توی این چند روز جنابعالی نتوانستید سوز دلتان را بیان کنید شرمنده جبران میشود
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # دلسوز 1393-12-26 05:03
با سلام وخسته نباشید خدمت همه ی صدخروی های عزیز به خصوص اعضای محترم شورا ودهیاری
با توجه به نزدیک شدن به ایام عید بعضی از پل های داخل روستا بخصوص پل جلو مغازه حسین مکانیک وهمچنین پل کنار مغازه محمد آقا حجازیان خراب شده ونیاز به تعمیر اساسی دارد.خواهشی که از شورا ودهیار محترم دارم اینه که یه سری به این نقاط بزنند وتا قبل از اینکه حادثه ناگواری پیش بیاد اونارو تعمیر وباز سازی کنند.منتظر اقدام شورا ودهیار در این خصوص هستیم....
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # محمود 1393-12-22 17:44
جناب دلسوز فقط اسم سالن چند منظوره نیست بلکه طرح آن چندمنظوره می باشد.درچندین جلسه طرح راتشریح کرده ایم واگرجنابعالی توجیه نشده اید بفرمایید تادرایام عید برای شماتوضیحات مکفی داده شود.این که بعضی ها چه عملکردی دارند به خودشان برمی گردد لیکن نظرهیآت امنا سالن چند منظوره است .انشآا..باکمک خیرینی همچون شما امکان تکمیل سالن فراهم گردد.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # مجتبی عمادی پور 1393-12-16 11:10
صدخرو روستاست به نمود و شهر است به بود. شهری کوچک و یا روستایی بزرگ؟ شهر است به استحقاق و روستاست به استخفاف. خواه روستایش بخوانیم به واقعیت و یا شهر به حقیقت. مردمانی به بلوغ اجتماعی و شهری رسیده از سالیان دور که بازار جهل و نادانی در بسیاری از مناطق رونق داشت. مردمانی و حتی اربابانی منصف و خداترس. پای در رکاب دین و انقلاب و رهبری. صدخرو و صدخرویان در طول تاریخ و یا لاقل دو- سه قرن اخیر همیشه همچون چراغی فروزان و مشتعل از علم و اگاهی و دیانت در جامعه و منطقه ای که تاریکزار جهل و نا اگاهی بوده است درخشیده است.
روستای ما نظیر و برابر نداشته است....
قدر بدانیم و بخواهیم آبادانی و اعتلای آن را....
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # مجتبی عمادی پور 1393-12-13 04:35
مدیریت سایت صدخرو نیوز
با توجه به گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی در فضای مجازی همانند واتس اپ، وایبر، لاین، اینستاگرام و... جهت توسعه فضای سایت صدخرو و افزایش شمار بازدید کنندگان و فعالان در این سایت میطلبد که دست اندرکاران سایت تدبیری نیز برای حضور در ان فضاهای مجازی را نیز در برنامه های خود قرار دهند. هم چنین با توجه به انکه گویا به منظور پوشش اخبار روستا خبرنگار و رابطی در روستا به صورت جدی و حرفه ای وجود ندارد میتوان با هماهنگی با شورا و مسئولین شورا فرد یا افرادی مامور به خبرنگاری بشوند تا اخبار روستا سریعا و به روز انعکاس یابد.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # مجتبی عمادی پور 1393-12-12 12:01
بسیاری از اختلافات و نقدهای موجود تنها یک سوء تفاهم و عدم اشراف اطلاعاتی ما بر موضوعات و مشکلات موجود در روستاست. قطعا ضعف ها و کاستی های موجود علل و دلایل بیرونی دارد و نه داخلی. روستای صدخرو امروز چوب بی تدبیری و عدم پیگیری های دلسوزانه مسئولان شهرستان و استان را میخورد. وقتی بودجه ای در دولت تصویب می شود اما مسئولان استان و شهرستان دنبال ان نمیروند طبیعی است که پیگیریهای مستمر شورا نیز به نتیجه نمیرسد چون حکایت گریستن بر سر قبر بی مرده است. از طرفی روستا و شورای روستا منابع درامد زایی ندارند که از محل ان هزینه های عمران و ابادنی روستا پرداخت شود. در حال حاضر تنها راه و کمکی که بتوان به روستا کرد بعنوان یک عضو روستا تبلیغ و نشر نام و عنوان و فرهنگ پربار روستا از طریق همین سایت و سایر مبادی تبلیغاتی است. باید توجهات هم مسئولین و هم مردم را به روستا جلب کرد که این امر یک کار بزرگ و نیازمند برنامه ریزی قوی را میطلبد. بجای انکه هی لعن ونفرین به تاریکی کنیم یک شمع روشن کنیم. اعضای شورای روستا حتما باید بر سر ابادانی و پیشرفت روستا جان و مال و سلامتی خود را بگذارند تا باور کنیم دلسوز و پیگیر برنامه ها و مشکلات هستند. کار اجرایی حقیقتا یک کار دشوار و طاقت فرساست. با این جوسازیها علیه شورا و مسئولان روستا جز دلسرد کردن انها و نومیدی انها از ادامه این راه پرخطر و زحمت و البته راه سعادت دنیا و اخرت ثمر دیگری نخواهد داشت. ما با حملات ناجوانمردانه و دفاع بد در حال ضربه زدن به این شورا و اعضای ان هستیم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+5 # صدخرو نیوز 1393-12-12 11:05
جناب آقای عمادی پور
با سلام، با فرمایشات حضرتعالی کاملا موافقیم.اگر کامنت هاب برخی از کاربران را ملاحظه فرموده باشید متوجه خواهید شد که ما را متهم کرده اند که چرا نظرات سرتا فحش و اتهام وگویی انها را منتشر نمی کنیم و دلیل عدم انتشار نظرات همین مواردی است که جنابعالی به آن اشاره فرموده اید. همانطور که قبلا گفته ایم آرمانخواهی، عدالت طلبی و مطالبه گری حق همه است و این سایت هم وظیفه خود می داند نظرات همشهریان گرامی را تا حد امکان به سمع و نظر کاربران برساند و اگر این نظرات متوجه مسئول و یا ارگانی هست باید راسا در مقام پاسخ گویی برآیند. لذا سایت صدخرو نیوز ضمن پرهیز از مرزبندی‌های کاذب و غیرواقعی سیاسی، تنگ‌نظری‌های مرسوم و معمول، آماده است تا با درج تحلیل ها و نظرات مختلف ، محفل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.
درخصوص پیشنهاد شما برای ارتقا و مشارکت در امور سایت باید عرض کنیم شخصا معتقد هستیم که سایت صدخرو نیوز با کم و کاستیهای زیادی مواجه هست به همین دلیل از ابتدای راه اندازی همواره تاکید و درخواست نموده ایم که پایگاه خبری و اطلاع رسانی صدخرو از تمام فرهیختگان و اهل قلم صمیمانه تقاضا می نماید تا با ارسال مطالب، مقالات علمی، تاریخی، ادبی، طنز و گزارش و تحلیل نسبت به زادگاه خود ادای مسئولیت نموده و بر غنای صدخرو نیوز بیفزایند. حتی اعلام آمادگی کرده ایم خود راسا بخشی از اداره سایت را مدیریت کنند ولی متاسفانه تا کنون کسی اعلام آمادگی نکرده است. امید واریم باهمت شما و دیگر دوستان هرچه روز این امر تحقق پیدا کند.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+4 # دلسوز 1393-12-12 10:48
ایشالله خود امام رضا جواب این همولایتی رو بده که اینجور راحت خادمای امام رضا رو مورد توهین واتهام قرار نده...
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # مجتبی عمادی پور 1393-12-12 09:31
مدیریت محترم سایت صدخرو نیوز
با مطالعه ی دقیق این صفحه از سایت علی رغم وجود محاسن و فواید مترتب بر ان منجمله تبادل نظرات و اراء و اطلاع رسانی های مناسب و مفید، اما قالب یادداشت های موجود متاسفانه حاوی تهمت ها و بد گویی هایی است که شرعا و اخلاقا دارای ایراد است. بر فرض هم اتهاماتی که به افراد و نهادهای انقلابی واقعیت داشته باشد در حکم غیبت و نشر ان تلقی میگردد و اگر هم دور از واقعیت باشد که چنین است قطعا تهمت و اتهام زنی به افراد و نهاد ها به حساب می اید. به همین دلیل خواهش دارم که با دقت و حساسیت بیشتری نظرات انعکاس یابد و نوشته هایی که حاوی اتهام و بد گویی میباشد همانند اتهام زنی به نهاد انقلابی بسیج و افراد محترم شورا و غیره منتشر و منعکس نشود.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+5 # محمد مظفری 1393-12-12 05:18
همولایتی عزیز
اگر در در روزهای برپایی ایستگاه صلواتی یک بارسری به آنجا بزنید حتما خواهید دید که ایستگاه در قرق عده ای خاص نیست بلکه همه ی اقشار از کودک وجوان وپیر،کارگر وبنا وکارمند ومعلم وروحانی وپزشک وراننده وهمه وهمه مشغول فعالیت وخدمت رسانی هستند.حتی خیلی از دوستانی که دور وبر بسیج نیستند در ایام برپایی ایستگاه از جان ودل مایه میذارن چون به این باور رسیدن که ایستگاه متعلق به همه ی روستاست وهمه باید در اون دخیل باشن.اگر ایستگاه در قرق عده ای خاص بود در جلسه ی هماهنگی که دو هفته قبل از برپایی گرفته میشود برای 600 نفر از اهالی اس ام اس فرستاده نمی شود که در جلسه شرکت کنند.ضمنا به عقیده ی من بهتره وقتی مسئولین شهرستان داورزن وسبزوار به این ایستگاه صلواتی افتخار میکنند وهر یک اون رو منتصب به شهرستان خود میدونن ما دیگه تخریبش نکنیم...
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # مجتبی عمادی پور 1393-12-11 12:35
سایت صدخرو نیوز، اهالی و دوستان صفحه حرف مردم
جهت اینکه پایان سال است و هرگونه تغییراتی در سایت جهت بروز رسانی و اشاعه نام و فرهنگ روستا مناسب و شایسته است با اطلاع رسانی و آگاهی دادن گسترده از تمام افرادی که به هر نحوی امکان فعالیت و کمک رسانی به سایت را دارند در حوزه های مختلف در تعطیلات نوروز گردهم اییم و برای ارتقائ ان هم اندیشی و مشارکت صورت گیرد. اگر هم مناسب و مفید میدانید از اعضای محترم شورا دعوت به عمل اید. هم چنین با جمع بندی گزارشات واصله و کاستی های موجود که هر روز در سایت گفته می شود اعضای محترم شورا نیز در صورت صلاحدید نظرات خود را بیان دارند. این فرصت های دوستانه و صمیمانه را از دست ندهیم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # محمد 1393-12-11 11:02
سلام اقامجتبی حرف شما را کاملا تایید می کنم.صحبت اینه که وقتی پای حسادت و دشمنی دیرینه پیش میاد دیگه پیشرفت و ابادانی صدخرو مهم نیست این افراد حاضرند برای نابودی طرف مقابل حتی خودشان هم نابود شوند. حکایتی را درباره مرد حسود در بخش مطالب خواندنی همین سایت دیدم به یاد این افراد افتادم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+3 # مجتبی عمادی پور 1393-12-11 10:38
رفقای عزیز اهالی های دلسوز
ما باید اختلافات را کنار بگذاریم، تمام اعضای شورا خدا گواه است به دنبال عمران و ابادانی و احقاق حق روستا هستند. این همه پیگیری و سماجت با مسئولان شهرستان و استان برای چیست؟ همین امسال از دوستان خانوادگی ما که اصالتا شمالی هستند و شناختی از روستا ندارند در ایستگاه صلواتی بعنوان خدمتگذار مشغول شدند. خدا میداند چقدر تعریف و تمجید از روستا، مردم و اهالی و مسئولین روستا داشت. حیف است بخدا روستایی که شهیدانی را تقدیم انقلاب کرده است، این همه جوانهایی که در سمت های مختلف موفقیت هایی داشته اند اینطور ناجوانمردانه و به دور از انضاف هجمه حملات قرار بگیرد. هر صدخروی در هر جای کشور که باشد به داشتن چنین روستایی افتخار میکند. مگر این روستا و مردمش چه کم دارند؟ مردم روستا بسیار جلوتر از روستاهای افراد هستند از لحاظ فرهنگ و منش و دین و اعتقادهای پاک انساندوستانه. قدر بدانیم......
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
-6 # همولایتی 1393-12-11 09:55
همشهریها همولایتی
سوال اینجاست چرا توده اهالی مومن و معتقد و انقلابی در برابر حرکات و رفتارهتای عده ای خاص و نور چشمی بسیج روستا که به راحتی بدون هیچ توجیهی هزاران هزار فحشا و فساد را مرتکب می شوند سکوت اختیار کرده اند؟ می گویند ایستگاه صلواتی به اصطلاح جان نثاران ولایت (که هرگز گردانندگان ان ولایت را قبول ندارند و برای سفره و نان خود به ولایت و انقلاب چسبیده اند) را مردم و توده های مردمی برپا میکنند، سوال من این است که چرا وقتی خود بنده با بسیاری از جوان ها و مردمان روستا صحبت کرده ام که چرا از حضور در ایستگاه و بذل کمک و حمایت دریغ می ورزند(گرچه نباید چنین برخوردی داشته باشند) در جواب میگویند ایستگاه قرق عده ای شده که به دهها رفتار و کردار الوده و مستهجن شهره خاص و عام هستند. اگر چنین مطلبی نیست و خلاف واقع میباشد بگویید و اثبات کنید. اینکه این حرفای بنده به مزاق عده ای خوش نمی اید و به هاشان برخورده است جز این نیست که خودشان هم بعله
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # مجتبی عمادی پور 1393-12-11 06:18
با سلام
. بعد از ماه ها امروز تصادفا به سایت روستا و این صفحه امدم من شاید به اندازه دوستانی که در این صفحه نظرات خود را منتشر میکنند با روستای صدخرو ارتباط و شناختی نداشته باشم ولی تا حدودی از دور شاهد و ناظر فعالیت مسئولین روستا از جمله شورا هستم.حتی شنیدم اقای قاسمی کیا چند وقت پیش راهی بیمارستان شده اند بخاطر تراکم فعالیت ها و زحمات و حتی در جاهایی از جیب خرج کرده اند. من به عنوان کسی که از بیرون نظاره گر این مسائل هستم تعجب کردم این همه تخریب و کارشکنی هارو. این اقایان که از 12 ماه سال 13 ماهش رو در کش و رفت تهران و مشهد هستند. اگر نقدی هست کتبا و مستند انتقال بدهیم به خود اقایان مستقیما. شده است حکایت نامه بی سلام هاشمی به حضرت اقا. که قبل انکه به دست رهبری برسد و جواب بگیرند در رسانه ها منتشر کردند. این اقایان شورا فرزند روستا هستند غریبه که نیستند. با این وضعیت در رقابت ناجوانمردانه با داورزن و مهر و مزینان که نفر اول از اخر خواهیم شد رفقا.
خدایا عقیده ی مارا از دست عقده هایمان مصون بدار.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # دوستدار صدخرو 1393-12-10 15:19
واقعا تا حالا عجیب تر از سخنان دوست عزیز هم ولایتی نخونده بودم و لازم میدونم به چند موضوعی که در حد خودم اطلاع دارم اشاره کنم. اولا ایستگاه صلواتی ربطی به شورا ندارد و تا جایی که میدونم حدود 16 یا 17 سال است که این ایستگاه برپا می شود و فقط همین دوره است که تعدادی از اعضای آن عضو شورا شده اند دوما ایستگاه صلواتی توسط هیئتی به نام جان نثاران ولایت برگزار می شود و هیچ گونه بودجه دولتی در آن استفاده نمیشود که بگوییم حق کار دیگری بوده که صرف ایستگاه شده سوما همین ایستگاه باعث شده در خیلی از مناطق کشور روستای ما رو بشناسن چهارما موضوع نیمه شعبان هم هدایایی که داده میشود و هم پذیرایی هایش توسط تعدادی از خیرین و جوانهای روستا انجام میشود و پنجما شما اگر در آن زمان نیمه شعبان که در همه جای کشور مراسمات زیاد است سخنران و مداح بهتری سراغ داری چرا هماهنگ نمیکنی و به روستا بیاورید که همه استفاده کنیم هم ولایتی عزیز بهتره برای هر انتقادی که میخوایم بکنیم یه پیشنهاد بهتری هم داشته باشیم والا منکه منظور شما رو نفهمیدم که قصدتون تخریبه یا کمک بعدشم به جای این کارها بیایم به افرادی که خسته نباشید بگیم که شبانه روز فعالیت میکنند و حتی من چند روز پیش شنیدم تا فرمانداری و استانداری و حتی وزارت کشور ارتباط برقرار کردند که جلو فعالیت ها و کارهای شورا رو چون خوششون نمیاد بگیرن واقعا متاسف شدم وحتی تصمیم گرفتم که شماره آقای قاسمی کیا رو پیدا کنم و بهشون بگم با این اوضاع چه انگیزه ای دارند که دارند فعالیت میکنند. خدایا هرکسی که پیشرفت و آبادانی صدخرو رو نمیخواد ریشه کن و هرکسی هم که در راه پیشرفت صدخرو قدم خیر برمیداره موفق بگردان.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # محمد مظفری 1393-12-10 05:24
Aliآقاوهمولایتی عزیز
جهت اینکه در جریان باشید ایستگاه صلواتی که یکی از بزرگترین ایستگاههای صلواتی سطح شهرستان،استان وحتی کشور بوده هیچ ربطی به شورا وبودجه شورا و... نداره(این رو از شوراهای قبل هم میتونید بپرسید) بلکه صفر تا صد این کار توسط مردم وپیگیریهایی که مسئولین این ایستگاه میکنند راه اندازی میشه.همچنین برگزاری جشن نیمه شعبان که به دید جنابعالی عده ای برای خودنمایی این کار رو انجام میدن شما مطمئنا ساکن صدخرو نیستید وزحماتی که در این باب میکشندراندیده ایدکه این جور اظهار نظرمیکنید.از دوهفته مانده به نیمه شعبان این مردم وبچه های بسیج هستند که از جون ودل مایه میزارن و از شب تا صبح بیدارند تا کل مسیر خیابان اصلی روستا وقسمت بولوار وسایر نقاط روستا رو چراغانی وآذین بندی کنند.مطمئن باشید که همه ی این کارها فقط از روی اخلاص وارادت به محضر ائمه است وبس.ضمنا بابت اینکه گفتید بهتر نبود جهت شناساندن هیئت سنگ زنی کاری میشد،شورای کنونی جهت ثبت هیئت سنگ زنی وشناساندن اون به کل کشور زحمات زیادی رو کشید که مسئولین هیئت سنگ در جریان این زحمات هستند.باز هم جهت استحضار جنابعالی وهمه ی همشهریان عزیز،امروز اکثرکارهاوبرنام ه های فرهنگی روستا توسط بسیج برگزار میشه وهمین کارها ومراسم باعث شده اسم روستای عزیزمون به خوبی در کل شهرستان بدرخشه وهر جا اسم از همت بالاوکار فرهنگی و..میاد اولین جا صدخرو رو مثال میزنند.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # هم ولایتی 1393-12-10 05:17
همشهریها، همولایتی ها
ببینید دست دشمن رو،دهان های با حقد و حسد و کینه باز شده به روی روستای صدخرو و مردمانش رو. روستایی که در سطح شهرستان به گواهی اسناد و تاریخ جز با افتخار ترین و با سابقه ترین روستاهای شهرستان و چه بسا استان است چرا امروز به این حال بیمار و نزار افتاده است؟ روستایی که عالمانی چون فاضل صدخروی ، غفاری و شهیدانی مثل الهامی نژاد در خود پرورانده اند چرا امروز سهمی در شهرستان یا لاقل همین جوجه شهرستان تازه تاسیس داورزن ندارد؟ نگاهی به مطالب سراسر توهین و تهمت سایت داورزنی ها بیندازید! امروز بیش از 60هزارنفر در تهران از اهالی روستا مقیم شده اند جدای از شهر سبزوار،مشهد و دیگرشهرهای کشور، چرا اینها را ساماندهی نمیکنیم؟ چرا از این افراد در طول سال استفاده و مشاوره نمیگیریم؟ فقط باید منتظر ماه محرم شد تا بیایند و اندک پولی بابت ساخت حسینیه ای که حتی برایش نقشه و برنامه ای وجود ندارد بذل و بخشش کنند؟ داورزنی ها یک ریئس فدراسیون والیبال دارند از قبل آن داورزن را شهرستان کرده اند و امکانات گرفته اند ان وقت ما با این پتانسیل موجود در تهران از افراد دارای نفوذ چه استفاده و کمکی گرفته ایم برای روستا؟ ایا شده است که شورا و ما سراغشان برویم و از انها استمداد و راهنمایی بخواهیم و انها دریغ کنند؟ چرا به عنوان مثال طرح احداث کارخانه صنایع شیشه که توسط برخی از اقایان قریشیان ها و حسینی جم ها و فتاحی ها ارائه شد را نادیده انگاشتیم و حمایت نکردیم؟ ایا میدانستید این طرح توسط نیشابوریها پذیرفته شد و فرمانداری شهرستان نیشابور بارها از این اقایان خواست که این طرح را در نیشابور پیاده کنند و چه اندازه نیشابور حاضر بود حمایت و مساعدت کند در این زمینه از جمله اینکه تا چندین سال از این واحد تولیدی و صنعتی مالیات نگیرد و به صورت رایگان زمین در بهتری نقطه نیشابور در اختیار انها قرار دهدولی این افراد نپذیرفتند؟! چرا شورا چه قبلی و چه فعلی و حتی اهالی که هر روز مینالند که فرزندانشان از روستا به اجبار و اکراه از روستا کوچ میکنند به تهران برای کارگری پیگیر این طرح نشدند؟ در این کشور حق دادنی نیست گرفتنی است! تا مادامی این دو دستگی و عدم اعتماد و اطمینان و همدلی و همصدایی بین اهالی با شورا،بین خود اعضای شورا، بین ساکنان تهران و اهالی و شورا وجود دارد امیدی به احقاق حق روستا نیست.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # دلسوز 1393-12-10 04:53
جناب "محمود"
فقط اسم اون رو گذاشتند سالن چند منظوره.وگرنه در حقیقت فقط وفقط برای تعزیه استفاده میشه.در همین مراسم جشن دهه فجر که شورا ودهیاری برگزار کردندقرار بود همونجا باشه،اما بعضی آقایان که تفکر خاص خودشونو دارند وخودشونو همه کاره میدونند اجازه ندادند...امیدوا رم تکلیف این سالن تا محرم مشخص بشه وگرنه کمک وساخت این سالن که از دغدغه های همیشگی حاج آقا غفاری بود قطعا با مشکل مواجه میشه....
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # Ali 1393-12-09 20:14
سلام.این هم ولایتی یکی به تخته میزنه یکی به میخ!!! از یک طرف دعوت به وحدت میکنه از طرفی دعوت به تفرقه . دوست عزیز برنامه ایستگاه صلواتی یک کار ارزشی برای صدخرو است و معرف مهمان نوازی صدخرویهای در کل ایران بوده و به عنوان یک کار بزرگ فرهنگی در سطح کشور معرفی شده است. خدا ما را از تعصب کورکورانه و کینه نجات بده!!امین
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # محمود 1393-12-09 19:20
سلام به همه همشهریان عزیز
سالنی که در حال احداث است تنها جهت برگزاری مراسم عزاداری بنا نمیشود.با اینکه این موضوع بارها اعلام شده است گویا باز هم مورد تردید و پرسش قرار میگیرد! سالن مورد نظر چند منظوره است و طوری طراحی شده است که در امور ورزشی و فرهنگی هم مورد استفاده قرار گیرد.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # منتظر 1393-12-09 13:08
دوست عزیز هم ولایتی ماهم که خیلی وقته همین حرفها رو میزنیم ولی دوستان دست از کینه های گذشتشون برنمیدارن
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # هم ولایتی 1393-12-09 12:05
همشهریها، همولایتی ها
امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و انسجام نیازمندیم. چرا به صرف دیدگاههای شخصی از همکاری و مساعدت شورای روستا خودداری میکنیم؟ بنده خود نیز به بسیاری از عملکردها و برنامه های شورا انتقاد دارم از جمله برپایی ایستگاه صلواتی که متاسفانه به یک غذاخوری بین راهی بدل شده است. سالانه چه بسا قریب به چند هزار نفر در این ایستگاه برای مدت یک تا دو ساعت توقف کنند. شورای روستا، مسئولین فرهنگی روستا چه اندازه برای مسائل فرهنگی و معنوی زائرین کار کرده اند؟ اگر در این چند سال بجای صرف کارهای پخت و پز و غذادادن به زائرین انها را با روستافپیشینه و سوابق تاریخی و انقلابی ومذهبی، فرهیختگان و عالمان آن اشنا میکردیم هرکدام از انها امروز خود یک تریبون و رسانه برای روستای ما در سطح کشور میبودند و چه بسا در امد و شدهای سیاسی جایگاه و بهره ای به روستا نیز افاضه میشد.چه اندازه بعنوان یک صدخروی سعی کردیم ارائ و اندیشه های مرحوم اقای غفاری را نشر و گسترش دهیم؟ برای 32شهید روستا،خانوادهای شان چه کردیم؟در کدام مراسم و همایش از انها یاد کردیم؟ هرسال عده ای صرفا برای خودنمایی جشن نیمه شعبان گرفتند انهم با حذف هنرمندان اصلی روستا، حتی در جشن نیمه شعبان و ولادت امام زمان که سخن اصلی و ارائ مهم اقای غفاری در ان بابا است اقدام به دعوت سخنرانهای کت وشلواری کردیم که نه سابقه ی تحصیلات حوزوی دارند نه اکادمیک. در همین ایستگاه صلواتی بهتر نبود برای نشان دادن گوشه ای از فرهنگ عزاداری مردم روستا دسته سنگ زنی که مختص صدخرو است در ساعات پیک جمعیتی زائرین به نمایش در اید تا انها نیز در اشاعه این سنت و رسم دیرینه به اقصا نقاط کشور سهیم باشند؟ بهتر نبود در گوشه ای از این ایستگاه بجای چای دادن و کارواش راه انداختن و ارایشگاه دائر کردن نمایشگاهی از کتب اقای غفاری برگزار می شد؟ یا کتبی که به معرفی روستا بپردازد ارائه میشد؟ در روستا شاید کارهای عمرانی و سخت افزاری چشم گیر بوده است که انصافا شورا در این زمینه خدا قوت دارد اما کارهای نرم افزاری و فرهنگی ضعیف بوده است.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # هم ولایتی 1393-12-09 07:29
با سلام و خسته نباشید
تنها راه حل مشکلات و کاستی های روستایمان عدم همدلی و وحدت گفتار و کردار بین همشهریهاست. چرا باید سلایق سیاسی و یا شخصی را دخیل در امر ابادانی و عمران روستا کرد؟ چرا عده ای در روستا که به اصطلاح از جناح چپ و اصلاح طلب هستند در کار شورای فعلی که خود را اصولگرا و راستی میداند اخلال و کارشکنی میکند؟من نه اعضای فعلی راتایید میکنم و اصلاح طلب های پیشین را رد. لکن با وجود انتقادهای وارده نباید در این برهه تاریخی که روستا در شهرستان داورزن و سبزوار در حال از دست دادن جایگاه اصلی خود است ما نیز غافل از همه جا به زد و خورد سیاسی و شخصی بپردازیم. همه ی ما اشراف و اگاه هستیم نسبت بهبی مهری های صورت گرفته ازسوی داورزنی ها و سبزواریها. ولی چرا مانیز اب به اسیاب انها میرزیم. این شورای فعلی انتخاب مردم روستاست و حقیقتا خود را خدمتگزار روستا میداند فارغ از دیدگاه های سیاسی و جناحی خودشان. باید به چشم همه همشهریان مان پیش از دسته بندی سیاسی و حزبی و جناحی به دید همولایتی و دوست نگاه کنیم. این راهی که عده ای در پیش گرفته اند غلط و بی سرانجام
است. اخرین وصایای مرحوم اقای غفاری را یه یاد اوریم. مگر ایشان جز دغدغه ابادنی و عمران روستا را داشتند؟ قطعا ایشان هم دیدگاههای سیاسی خاص خودشان را داشته اند لکن اصلا دخالت در امور ندادند.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # بی سواد 1393-12-07 19:01
باسلام خدمت مسئولین محترم روستای صدخرو اگراین همه پولی که توسط مردم عزیز پرداخت میشود راصرف یک سالن چند منظوره میکردید خیلی بهتر بود وجود این همه سالن های تک منظوره به جزاصراف منابع کاری نبوده .به امید فردایی بهتر
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # دلسوز 1393-11-25 04:50
اعضای محترم شورا
ضمن تشکر از شماجهت برگزاری مراسم شاد ومفرح
همانطور که دوست عزیز"مسعود" گفته مردم جهت چند روزمحرم هیچ عقیده ای به کمک کردن ندارند واگر در ساخت این مجموعه مشارکت می کنند فقط به خاطر این است که روستا یک محیط فرهنگی ورزشی داشته باشد تا مورد استفاده همه اقشار مردم جهت همه مراسم قرار گیرد.
ریاست محترم شورا؛بنده نفوذ زیادی در جمع تهرانیهای عزیز دارم ودر جلسه ای هم که در مسجد بهشتی تهران برگزار شد حضور داشتم،اگر مبالغی که مردم کمک می کنند را میخواهیدصرف ساخت مکانی برای 4یا5 روز کنید من وخیلی های دیگر هیچگونه تمایلی برای کمک به این اسراف بزرگ را تداریم.همین مبلغ را صرف نهار یک روز هیئت خادمان حسینی میکنیم تا همه مردم شریف روستا بتوانند استفاده کنند.لذا از شما درحدیک پیشنهادتقاضا دارم در ایام عید جلسه ای پیرامون این موضوع تشکیل داده و تعیین تکلیف نمایید ونتیجه را هم ازطریق همین سایت به اطلاع مردم برسانید.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+10 # صدخرو نیوز 1393-10-23 18:42
خانم یا آقای ایران کوچک
با سلام، در نوشتار شما نشانی از مهربانی و محبت که اشاره فرموده اید مشاهده نمی شود ! تنها بوی تفرقه ازآن به مشام می رسد. اینگونه طرز تفکر و جوسازیها آنهم علیه خدمت گزاران و زحمت کشان و هنر مندان به وحدت و انسجام مردم روستا لطمه می زند و هوای آنرا مسموم می سازد.
دوست عزیز! اینبار کامنت سرتاپا مسموم شما را درج کردیم و کرت ! بعد اگر خودتان را معرفی نفرمایید متاسفانه از انتشار توهین نامه های شما جلوگیری بعمل خواهد آمد.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
-11 # ایران کوچک 1393-10-23 09:40
با سلام خدمت دوستان و عزیزان ، همشهریهای گرامی صدخرو مهد مهربانی و محبت
اینجانب اسناد مکتوب ، عکسها، نوارهای صوتی و تصویری را گرداوری کردم که در ان از دست های پشت پرده ای میگوید که با تمام توان سعی تخریب روستای عزیزمان دارند. کسانی که خود را بسیجی دانسته و بظاهر درحال خدمت رسانی هستند ولی در باطن در پی منافع فردی و گروهی خود میباشند. تا بحال از خود پرسیده اید چرا فردی که خود خوانده شاعرش میدانند علی رغم انکه اشعارش حتی اصول و قوانین ازلیه شعر را دارا نیست اینگونه بولد و ویترین شده است با انکه افرادی هستند در روستا که با وجود مقام ها و جوایز متعدد در محافل ادبی ناشناخته و گمنام نمباشند؟ ویا چرا در اولین سالگرد و حتی سالگرد های بعدی مرحوم اقای غفاری بسیج روستا و حتی برخی از منبریهای معمم و کت و شلواری هیچگونه همکاری و توجه ای ندارند؟ آیا از تاریخچه شکل گیری برخی هیاتهای مذهبی روستا میدانید و اینکه چگونه آن هیاتها به تصرف و مصادره برخی افراد افتاد؟ انشاا... در کرتهای بعدی با انتشار این اسناد و شواهد سعی خواهیم کرد جریانات و افرادی که سعی در ضربه زدن به روستای عزیز و بهتر از جانمان را در سر میپرورانند بیشتر و بهتر بنمایانیم.
به امید یک هوای تازه تر
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # مهدی 1393-10-11 20:24
با سلام.پیشنهاد میدم که نامه معلمین سبزوار به رئیس جمهور رو در سایت بذارید.
http://www.sabzevarnews.ir/fa/news/9738/
با تشکر
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # یه دلسوز 1393-10-04 18:56
از مدیر سایت خواهشمندیم نظرات ما رو هم ثبت کنه
با تشکر
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # مسئولین فرهنگی صدخرو 1393-10-01 08:47
با سلام و دعای خیر خدمت همه ی همشهریان،بازدید کنندگان و و مسئولین محترم سایت صدخرو نیوز.
ضمن تشکر از زحمات آقای قاسمی در راه اندازی و مدیریت سایت صدخرو نیوز
به اطلاع می رساند نظر به اینکه کلیه ی فعالیت های فرهنگی اجتماعی برگزار شده در روستا از دید مردم شهید پرور صدخرو که خود برگزار کننده اصلی هستند و همچنین از دیدگاه مسئولین شهرستان و استان پوشیده نبوده و مورد استقبال و توجه همه جانبه مردم و مسئولین قرار گرفته است . تا حدی که فرهنگ و همت مردم بزرگوار صدخرو در برگزاری مراسمات الگویی برای برگزاری مراسمات روستاهای هم جوار و شهرستان شده است، متاسفانه به جهت حجم زیاد کار از انعکاس اخبار و همکاری با سایت غافل شدیم.
که انشاا... با رایزنی های انجام شده زین پس کلیه ی اخبار و اطلاعات در زمینه های فرهنگی،مذهبی،عم رانی،اجتماعی و سایر فعالیت ها به اطلاع همشهریان و بازدیدکنندگان عزیز سایت خواهد رسید انشالله.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # Ali 1393-09-25 19:53
به همین راحتی صحبت از تعطیل شدن نکنید اگر می بینی کمک نمی کنن علتش آینه که اینا سواد اینترنت ندارن و با دنیای مجازی بیگانه هستن و شاید یاد ندارن کامپیوتر هم روشن کنن
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # صدخرو نیوز 1393-09-23 02:24
دوست عزیز ناشناس
با سلام.
ضمن تشکر بخاطر حساسیت و دلسوزی جنابعالی، فرمایش کاملا بجا و جزو دغدغه ما هم هست ولی چه می شود کرد!
متاسفانه در حال حاضر خبر نگار محلی در صدخرو نداریم که اخبار و وقایع صدخرو را پوشش بدهد و تنها آقای احمدی نسب علیرغم گرفتاریهای کاری، تا حدودی با صدخرو نیوز همکاری دارند. .چنانکه مستحضرید طی فراخوان های متعدد از همه همشهریان تقاضا همکاری داشتیم و ازمسئولین روستا و دست اندرکاران فرهنگی روستا نیز درخواست نموده بودیم از چگونگی اخبار ووقایع و رویدادهای فرهنگی را ، حتی المکان با یک پیامک ما را مطلع نمایند ولی گویا همگی خواب تشریف دارند. فقط می توانیم بگوییم متاسفیم.
با این شرایط انگیزه ای برای ادامه وجود ندارد و ممکن است این سایت هم ظرف یکی دوماه آینده برای همیشه تعطیل شود.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # ناشناس 1393-09-22 17:43
روز قبل از کوه نوردی یعنی 29 آبان مسابقات شهرستانی قرآن کریم در صدخرو برگزار شد وبه فاصله چند روز بعد مراسم اختتامیه مسابقات شهرستانی قرآن کریم ومعرفی نفرات برتر در صدخرو برگزار شد اما متاسفانه هیچ انعکاس خبری ندادید
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # همشهری 1393-09-21 08:53
با سلام
نام صدخرو که از قدیم بر این روستا گذاشته شده از وجه خوبی برخوردار نیست و از دلائل کم توجهی به این روستا همین موضوع است ..... . باید واقعیت را پذیرفت و نام نیکویی بر این روستا انتخاب کنیم. اسامی خیلی از شهر ها در گذشته تغییر یافته است و این هیچ موردی ندارد.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # منتظر 1393-08-26 16:02
با سلام به همه دوستان و به حسین آقای لطفی عزیز.
حسین جان کسی نگفت فردی رو برای این جایگاه نداریم فقط گفتین افرادی که اعلام آمادگی کردن زیاد شرایط خوبی ندارند. ما هم امیدواریم آقای احمدی نسب با همکاری مردم عزیزمان و شورای روستا در انجام امور موفق باشند.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # hosein lotfi 1393-08-24 09:36
پس بالاخره اعتراض ما نسبت به دهيار غير مقيم جواب داد و يه نفر دهيار بومي انتخاب شد.
از اين بابت خوشحاليم و اميدوارم آقاي احمدي نسب در اين امر خطير موفق و پيروز باشند.
البته با كمك و حمايت مردم و شوراي محترم.
حالا ديديد كه هستن در خود روستا كه لياقت همچين جايگاهي رو دارند؟!؟!؟!؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # حسین 1393-08-21 18:59
با سلام جدیدترین خبر حاکی از این است که سیستم دیجیتال تا پایان ابانماه در ایستگاه تلویزیونی کاهک نصب و برای اهالی شهرستان از جمله روستای صدخرو قابل دریافت میشود
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # رضایی 1393-08-05 14:11
جناب همشهری : صرفا جهت اطلاع
برخی همشهراین تحت پوشش کمیته ی امداد داورزن ابتدا به ساکن باید مدارک و نقشه ی گاز کشی خود را به کمیته ارائه دهند تا نصب کنتور گاز رایگان انجام شود
قطع شدن سیستم های اداره محترم کمیته امداد خیلی کار ها را مختل نموده است.
مسئولین فکر چاره باشند
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
-2 # همشهری 1393-08-04 14:37
اقای رضایی
میشه بفرمایید تاییدیه گاز چه ربطی به کمیته امداد داره. دوما تا اونجایی که ما اطلاع داریم همین شورای خودمان تمام کارهای گار رسانی را انجام میدن تا شما درگیر امروز برو فردا بیای ادارات داورزن نباشین.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # رضایی 1393-08-04 13:59
حدود 15 روز است که هر بار برای انجام امورات خود بالاخص تاییدیه گازکشی به کمیته ی امداد داورزن مراجعه میکنیم با این جواب تکراری مواجه میشویم که:
فعلا سیستم ها قطع است چند روز دیگر مراجعه کنید...
سیستم ها بفرمایید کی وصل میشود همان روز خدومت برسیم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # حسین کبیری 1393-06-18 21:48
با سلام.
متاسفانه برخلاف انتظار، این صفحه به سمت مناظره ای بی حاصل میرود!با جناب دلسوز موافقم که اینجور حرف زدن فایده ای ندارد اما اینکه کسی بیاید و در محرم و مسجد خوب و بد شورای قدیم و جدید را بگوید، که چه شود؟ اینکه میفرمایند اینجانب جلسه ای برگزار کنم، سوالم این است که اگر کسی از من بپرسد شما چکاره ای چه بگویم؟چه کسانی در آن جلسه حاضر خواهند شد و از همه مهمتر بحث ها و گفتگوهای آن جلسه چه نتیجه و حاصلی خواهد داشت؟ هیچ
جناب منتظر و لطفی که به هردویشان ارادت دارم هم متاسفانه سخت درگیر یکدیگرند!گمان میکنم انتخاب دهدار با شوراست و تمام.در همین جریان گازکشی ملاحظه بفرمایید، گازکشی یک منزل را به نسبت فامیلی یکی با دیگری ربط میدهیم تصور بفرمایید اگر دهدار هم بومی می بود چه ها که در انتظار نبود. البته روشن است که گازکشی بایستی براساس اصول باشد و اگر تخطی شده بدون پیشداوری بایستی بدنبال علت و مهمتر از آن ممانعت از تکرار موارد بعدی بود .
جناب "منتظر" توصیه میکنند که برای تحقیق بیشتر باید به سراغ آقای قاسمی کیا رفت و جویا شد! استحضار دارید که ایشان بسیار مورد علاقه، احترام و از بستگان اینجانب اند اما این چگونه راه حلی است؟بگذریم که همولایتی های عزیزمان در اقصا نقاط کشور هستند و چنین امکانی ندارند،گمان می کنید خود جناب قاسمی کیا وقت توضیح برای تک تک افراد را دارند؟راه حل بهتری وجود ندارد؟چرا از امکانات همین سایت استفاده نمی کنند؟ همانی را که به شما می گویند یا قرار است در آن گفتگوی خصوصی به من یا جناب لطفی بگویند در همین سایت اعلام کنند.
می فرمایید معاندان و سنگ اندازان فراوانند!! فرض کنیم و فقط فرض کنیم اینگونه باشد،چه کسی از فضای شفاف و روشن بیشتر سود میبرد،"معاندسنگ انداز" یا "دوست کارراه انداز"؟ باور بفرمایید همگان می فهمند اما در فضای تیره و تار همگان دچار اشتباه میشوند، با دادن اطلاعات از سوءتفاهمات میتوان به سهولت اجتناب کرد و این فقط و فقط وظیفه شوراست و بس.ما که تافته جدابافته نیستیم در تمام دنیا مسئولان در مورد آنچه کرده اند و آنچه خواهند کرد با مردم خود گفتگو میکنند،گمان می کنید آنان دشمن و سنگ انداز ندارند؟ البته که دارند اما بهترین راه برخورد با این"طایفه سنگ انداز"شفافیت و اطلاع رسانی است.نفس وجود واحدهای روابط عمومی در تمام دنیا همین نیست؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # دلسوز 1393-06-18 10:16
سلام مجدد.
هر چی فکر میکنم اینجوری حرف زدن فایده نداره الان مثلا محرم که همه میان روستا اگه همه تو مسجد جمع بشن چند نفر میان جلو شورای قدیم و جدید اقدامات خوب و بدشون رو بگن و یا افرادی که این روزها کمر همت بستن برا خراب کاری رو اسم ببرن تا مردم متوجه بشن شما آقای منتظر و یا شما حسین آقا شما خودتون میاین اسم ببرین و آیا دوستانی مثل دکتر کبیری میان یه همچین جلسه ای برای بررسی مشکلات برگزار کنن البته باز نه اینکه اونجا هی بگن این حرف درست نیست بگیم، این اینجا جاش نیست بگیم، این صلاح نیست بگیم
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # hosein lotfi 1393-06-18 08:39
جناب آقاي منتظر عزيز:
بابت گاز كه فرموديد، خانه فلان آقا گاز داره، ميخواستم بگم كه اين همون سازي هستش كه هر كس ميزنه....
آره شوراي ما اگه مقابله ميكرد ميتونست اين كار رو انجام بده كه الان مردم به اين فكر نباشن كه چرا خونه فلاني گاز داره ولي ما نداريم......
بابت شخصي كه هم شما ميشناسيد هم بنده؛
گيرم پدر مراست فاضل از فضل پدر مرا چه حاصل
نميدانم شما با اين بنده خدا چقدر آشنايي داريد ولي صحبت من به اينه كه هر كسي از بچه هاي روستا كه باشه اگه شورا اون شخص رو كنترل كنه بهتره يا اينكه يه غريبه بياد و حرف مردم روستا رو نفهمه.......
تازه يه سري هم پشتش خودشون رو مخفي كنند و هر كاري خواستن بكنن........
در مورد مشكلات شورا و روستا هم بايد عرض كنم كه خيلي چيزها رو ميدونم كه شما هم حتماً ميدونيد و از اينكه شوراي حال حاضر خيلي داره مثبت قدم بر ميداره هيچ شكي نيست اما صحبت بنده بر اينه كه بايد يك واحد داشته باشيم تا بتونيم به هدف برسيم،‌ بايد يكي حركت كنه و پشتش رو بقيه بگيرن، بايد يكي پرچمدار باشه تا بقيه به او اقتدا كنن، بايد يكي پيدا بشه جلو همه اين جيره خواري ها و اين باند بازي ها رو بگيره و قاطعانه عمل كنه و خيلي چيزاي ديگه............................
عزيز دل جناب منتظر: شايد شما هم بدونيد كه بنده هيچ منافعي در روستا ندارم و ميتونم مثل خيلي هاي ديگه اصلاً به اين سايت مراجعه نكنم و هيچ كاري هم نداشته باشم.
بنده با توجه به موقعيت شغلي كه دارم بايد توي سايت هاي خبري باشم و اينه كه ميتونم به سايت مراجعه كنم و نظرات بقيه همشهريان رو ببينم......
اما صحبت من اينه كه بياييم اولاً واقع گرا باشيم و دوماً دلسوز.....
به فكر اين نباشيم كه چهار نفر به به و چه چه كنن....
باز هم از همه معضرت ميخوام
البته بنده در حضور اساتيد بزرگي كه احتمالاً اين مطالب رو ميخونن نبايد پر حرفي كنم ولي واقعيت رو هميشه بايد گفت
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # منتظر 1393-06-18 06:37
سلام به همه و به حسین آقای لطفی عزیز،
حسین جان من اگه اسم خودم رو نمیگم دلیل دارم و احترام خاصی هم برای شما و سایر دوستان قائل هستم. برای بند، بند حرفهاتون حرف دارم و مختصر توضیحی میدهم. اول اینکه الان خونه آقای ..... گاز داره مقصر کیه به نظر شما آیا مردم؟ آیا شورا؟ یا آیا مسئولان .... شرکت گاز که به گازبان های خودشون اینقدر بها دادن؟
دوم اینکه اون دوستمون که مدرک لیسانس کشاورزی داره رو بنده هم میشناسم ولی به نظر شما برای پست دهیاری آیا مهندس عمران بهتره یا مهندس کشاورزی؟ یا خداوکیلی اگر اون دوستمون رو میذاشتن آیا به خاطر شرایطی که داره انتقاد ها به شورا بیشتر میشد یا نه یا موجب تمسخر عدم مدیریت شورا در انتخاب افراد میشد یا نه؟
در خصوص بیل میکانیکی هم شما میگین میخواستن ببرن ولی این موضوع فراتر از این حرفهاست حتی آقای قاسمی کیا رو تهدید هم کرده بودنددر موضوع آسفالت هم میگیم اصلا قبلا رو که به قول شما چیکار کردن رو بیخیال ولی همین اواخر که پیمان کار گاز روستا باید به خاطر خرابی آسفالت دوباره آسفالت میکرده و در همان زمان عزیزان شورای قبل دهیار وقت رو برای استعلام قیمت برای هر متر مربع میفرستند ولی بعد از مشخص شدن قیمت عزیزان با نصف قیمت قرارداد میبندند حال چه اتفاقی این وسط افتاده خدا عالمه حالا به نظرت با اون پول شورای جدید چیکار کنه و چطوری آسفالت کنه؟
شما اگه میخواید بفهمید در روستا چه خبره و قبلا چه اتفاق هایی افتاده بعد از اینکه این موضوعات رو میشنوید چند دقیقه هم پای صحبت های اعضای شورا یا آقای قاسمی کیا که خودتون قبولش دارین بشینید و راجب این موضوعات سوال بپرسید و واقعا بعضی وقتها چیزی از غریب بودن مسلم در کوفه کم ندارن ولی با توکل به خدا بنده هنوزم امیدوارم و آرزوی صدخروی آباد رو هم دارم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # hosein lotfi 1393-06-18 04:12
با سلام خدمت همشهريان محترم.
آقاي منتظر عزيز كه هنوز هويت شما براي ما نا مشخص هست و هميشه سعي شما بر اين بوده در مطالب خود ساز مخالف نسبت به بقيه همشهريان رو بزنيد هم سلام ميگم.
آقاي منتظر عزيز آيا اينكه اون آقايي كه الان خونش گاز داره و يكي از اقوامش توي شركت گاز هستش، دروغه؟!؟؟!؟!؟!؟!؟
آيا اينكه دو نفر از بچه هاي روستا با مدرك ليسانس رفتم خودشون رو معرفي كردن بابت دهياري و با عدم حمايت آقايون براي دهياري تاييد نشدن دروغه؟!؟!؟!؟!؟
حتي يكي از اين بنده هاي خدا مهندس كشاورزي هستش كه الان در تهران در يك شغل غير مرتبط با رشته تحصيليش داره كار ميكنه.......
چرا شما فكر ميكنيد ما هم ميتونيم سرمون رو توي برف كنيم و بقيه مسائلي رو كه بر روستا ميگذره رو نمي بينيم......
مگر اين نيست كه همين آقاي قاسمي كيا كه از استاداي بنده بودن اگه پيگير بيل مكانيكي روستا نمي شد الان اون دستگاه به داورزن منتقل ميشد؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
مگر اين نيست كه بودجه آسفالت روستا كامل ارسال شد ولي فقط جاده اصلي روستا آسفالت شد؟؟؟؟؟؟؟
مگر اين نبود كه بيان توي روستا و در حاشيه آن كارخانه كارتون سازي بزنن ولي با عدم همكاري مسئولين همراه بود؟!؟!؟!؟!!؟
آقاي منتظر عزيز؛ نمي شود همه حرفهاي مربوط به روستا رو زد....... باور كن اگر همين آقاي قاسمي كيا نبودش شايد خيلي از مشكلات ديگه هم سرمون مي اومد.....
بياييد واقعيت رو ببينيم نه اينكه در تصورات خود فقط بخواهيم برخلاف واقعيت نظر بديم......
اينكه روزهاي خوب در انتظار روستا هستش حرف اميدوار كننده اي هستش اما بايد ديد با چه برنامه اي............
آيا براي اين آينده بهتر برنامه اي وجود دارد؟!؟!؟!؟!!؟!؟
اگر اين برنامه وجود دارد آيا اين تيم اونقدر قدرت داره كه بتونه با اونايي كه سنگ ميندازن مقابله كنه!؟؟!؟!؟!؟؟!
نميدونم يادتونه يا نه كه براي همين آقاي قاسمي كيا در دوره هاي قبلي چه قدر سنگ اندازي كردن!!!!!!!!!!!
پس بياييد با قبول واقعيت به اميد راهكاري براي آينده باشيم.......................
با تشكر از همه زحمتكشان روستا.......... ............... .....
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # احمد 1393-06-31 19:57
با سلام خدمت همه دوستان خبر های اقای لطفی خیلی جالبه جالبی انهم از اینه که ادم را یاده خبرهای سه کنجی قدیم میندازه
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # حسین کبیری 1393-06-17 15:42
جناب آقای قاسمی ، مدیر محترم صدخرونیوز :
با سلام و احترام و تشکر چندباره از زحمات شما
تاکیدات مکرر دین مبین اسلام و رسول خاتم محمد مصطفی(ص) و ائمه اطهار حاکی از جایگاه ویژه علم و عالم است و پیشینه ملی ما نیز گواه بر حرمت ویژه عالمان و دانشمندان بوده و هست .
علیهذا با توجه به اعلام قریب الوقع نتایج کنکور ، استدعا دارد ـ چنانچه صلاح میدانید ـ برای تهیه فهرستی از عزیزان دانش آموز قبول شده در کنکور سال جاری ، خوانندگان محترم سایت را به کمک طلبیده ، تا با معرفی آنان و در صورت صلاحدید و مساعدت شورای اسلامی روستای صدخرو در مراسمی از آن عزیزان تجلیل بعمل آید .
استحضار دارید که چنین مراسمی می تواند :
ـ روحیه صمیمیت ، همدلی و مشارکت را در همه اهالی تقویت کند
ــ انگیزه و محرکی قوی برای تشویق دانش آموزان شود
ـ عزیزان پذیرفته شده در دانشگاهها هم به قدر و منزلت خود و هم به ارزش و احترامی که هم ولایتی هایشان برایشان قائل هستند ، آشنا خواهند کرد
ـ بهانه ای است برای یک شادی حلال

از عزیزان شورای اسلامی روستای صدخرو هم استدعا دارم در صورت صلاحدید در سالهای آتی با تدارکات کامل و با در نظر گرفتن هدایائی درخور و طی مراسمی باشکوه ، عزیزان و دسته گل ها و امیدهایمان را در شروع دوباره پله های ترقی و پیشرفت همراهی کنند ....
اینجانب با کمال میل آمادگی همکاری همه جانبه در این خصوص را دارم .
مجددا" از شما برادر محترم سپاسگزارم و قدردان زحمات شما هستم .
دکتر حسین کبیری ـ یکشنبه شانزدهم شهریورماه یکهزاروسیصدونود وسه
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # منتظر 1393-06-17 09:53
سلام به همه عزیزان.
خوب حسین جان اولا آدم خیلی حرفها و مسائل رو میشنوه ولی تا مطمئن نباشه که نمیتونه بیان کنه دوما اگر شما مطمئنی که کسی از بچه های روستا شرایطش رو داشته و به درد اینکار هم میخورده ولی اعضای شورا کم لطفی کردن نام ببر و یا اینکه این آقای دهیار جدید نسبت فامیلی با کدام یک از عزیزان رو داره تا برای همه روشن بشه حقیقت چیه. دسته خیلی ها چشم دیدن ندارن و حاضرم قسم بخورم دارن از زندگی خودشون میزنن و فقط دنبال این هستن خراب کاری کنن ولی با توکل به خدا روزهای خوب و روشنی در انتظار صدخرو عزیز هست.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # hosein lotfi 1393-06-16 08:57
با سلام خدمت جناب دكتر كبيري و همه دوستاني كه به نيت دلسوزي براي روستا در اين سايت مطالب خود را به اشتراك مي گذارند.
اول ميخواستم تشكر كنم از آقاي دكتر كه عرايض بنده رو در جلسه حضوري با ايشان به مدير سايت منتقل كردند بابت فكري براي جلوگيري از سوانح رانندگي در جاده بالاي روستا.
دوم اينكه خواستم عرض كنم كه متاسفانه در اين يك هفته اي كه بنده در روستا بودم باز هم از گوشه كنار حرفهايي مبني بر چند دستگي در بين مردم و تصميم گيران روستا رو شنيدم كه بسيار تلخ و تكان دهنده بود.
از جمله ميتوان به داشتن گاز در خانه بعضي از افراد خاص اشاره كرد،
معرفي دهيار از اقوام يكي از آقايان كه به هر بهانه اي اجازه دهيار شدن به افراد بومي داده نشده و اكنون يك فرد از يك مكان ديگر به عنوان دهيار در روستا فعاليت دارند،
و خيلي موارد ديگر كه گفتنش اصلا جالب نيست....
پس تا زماني كه همبستگي بين مردم روستا و در واقع همدلي وجود نداشته باشه اين روستا پيشرفت نميكنه كه هيچ پس رفت هم خواهيم داشت.
تا زماني كه مرحوم حاج آقا غفاري زنده بود به عنوان يك بزرگتر حرف اول و آخر رو بعد از مشورت ميزد، اما متاسفانه در حال حاضر هر كسي ساز خودش رو ميزنه.
پس بياييد ابتدا خودمون با خودمون كنار بيايم تا بقيه هم به فكر ما باشن.
با تشكر از همه زحمتكش هاي روستا
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین کبیری 1393-06-15 20:56
جناب آقای قاسمی ، مدیر محترم سایت صدخرونیوز :
با عرض سلام و قدردانی چندباره از زحمات شما :
با توجه به اعلام قریب الوقوع نتایج کنکور ، استدعا دارم ـ در صورت صلاحدید ـ ترتیبی اتخاد فرمایید تا اسامی عزیزانی که موفق به راه یابی به دانشگاههای کشور میشوند ، در همین سایت اعلام و ضمنا عزیزان شورا هم اگر صلاح میدانند طی مراسمی باشکوه و درخور از آن عزیزان تجلیل بعمل آورند. اینان امید امروز و فردای ما هستند و انشاا...ساکنان آتی صدخرو . قطعا" واقف هستید که چنین اقدامی تا چه حد در تشویق دانش آموزان امروز و کنکوریهای فردا و نیز در بالا بردن انگیزه آنان برای خدمت به زادگاه خود و نیز در ایجاد روحیه همبستگی و اتحاد اهالی روستا و شادی های حلال موثر است . به شورای محترم نیز پیشنهاد میگردد برای سالهای آتی با تدارک کامل و با در نظر گرفتن هدایایی درخور و فاخر در این زمینه اقدام فرمایند و چنانچه صلاح بدانند اینجانب آمادگی قبول این مسئولیت را دارم ....
با سپاس و احترام : دکتر حسین کبیری
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # قاسمی 1393-06-16 04:30
جناب دکتر کبیری عزیز
سلام علیکم؛به امید خدا اگر اعلام اسامی پذیرفته شدگان براساس تفکیک جغرافیایی منتشر شده باشد، ما هم از این پیشنهاد استقبال می کنیم.
بنده به نوبه خودم از دلسوزی ها و راهنمودهای ارزنده تان صمیمانه تشکر و قدر دانی می کنم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # منتظر 1393-06-15 08:16
با عرض سلام خدمت جناب آقای دکترکبیری و سایر دوستان.
جناب آقای دکتر اگر خدای نکرده بی احترامی به شما و سایر دوستان شده بنده معذرت میخوام ولی مطمئن باشید بنده همچین قصدی نداشتم ولی به خدای احد و واحد قسم چون دارم فعالیتها و پیگیری های شورا رو میبینم و فقط فکر کنم پیش رئیس جمهور نرفتن وگرنه تمام مسئولین دولتی رو برای گرفتن امکانات و پیشرفت صدخرو دیدن ولی دوستان اینجور میگن واقعا ظلمه ولی من هم از اعضای محترم شورا میخواهم گزارشی برای عزیزان در سایت بدهند با توجه به اینکه با دست پر میتونن گزارش بدن اگر صلاح هست این کار رو انجام بدن. در ضمن آقای دکتر نمیخواستم این مطلب رو بگم ولی شما این موضوع رو هم در نظر بگیرین که صدخرو و این سایت زیر ذره بین شهرستان هست و افرادی خاص هم منتظر هستن که باز با اسمهای مختلف جو سازی کنند و در پایان از شما جناب آقای دکتر که انصافا از افتخارات صدخرو هستید عذرخواهی مجدد میکنم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین کبیری 1393-06-15 20:26
سلام به جناب مظفر و تمامی عزیزان..نازنین : بی ادبی و بی احترامی کدام است!! اینگونه نفرمائید . بزرگ و کوچک و بالا و پایین هم نداریم...و اما بعد :
همه چی آرومه...
غصه ها خوابیدن...
شک نداری دیگه تو به احساس من....
همه چی آرومه...
من چقدر خوشحالم...
همه چی آرومه...
من چقدر خوشبختم...
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
-1 # منتظر 1393-06-13 14:07
سلام به همه، پیشرفت چی عزیزان مگه میزارن خوب الان همین جا رو ببینید همه اسلحه کشیدن روی شورا خارج از اینجا هم که تعدادی از دوستان منتظرن شورا کوچکترین قدمی برای کاری برداره سریعا خراب میکنن. ما از لحاظ پتانسیل کم نداریم ولی دلهامون یکی نیست و فقط منیت داریم اگه تسویه حساب های شخصی رو بذاریم کنار خیلی خوب میتونیم پیشرفت کنیم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین کبیری 1393-06-14 18:48
سلام به برادر محترم جناب منتظر و سایر عزیزان : من متحیر فرمایش شما شده ام !!! فرموده اید : " خوب الان همین جا رو ببینید همه اسلحه کشیدن روی شورا .."
جل الخالق : همین چند کلمه حرف دوستان شده است "اسلحه کشی"!!!.. نازنین برادر ؛ فقط چند کلمه حرف است از سر دلتنگی و خوانندگانی محدود که از قضای روزگار ظاهرا" مثل من کاره ای هم نیستند و خدا را شکر که عرایض شان هم مورد هیچ اعتنائی هم واقع نشده و نمیشود ، پس چه باک...بزار یه عده بیکار که اهمیتی هم ندارند ، اینجا برای دلخوشی خودشون حالا یه دوخطی بنویسن...چیزی نمیشه...مطمئن باشید
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
-1 # همشهری 1393-06-13 12:16
سلام
چندی پیش همشهری عزیز جناب دکتر کبیری درهمین بخش، بحث روستای نمونه را مطرح نمودند. پیش بینی می شد مردم و اعضای محترم شورا از این طرح هرچند خام استقبال می کردند. به نظر اینجانب این طرح بسادگی قابل تحقق می باشد فقط کمی همت و تعصب به این آب خاک نیاز دارد.
لازمه این کار همکاری و مشارکت همه مردم ، متخصصین و تحصیلکردها و.. می باشد.برای این منظور با توجه نوع مشارکت و تخصص افراد؛ باید سه کمیته تخصصی اقتصادی؛ فرهنگی و سازندگی تشکیل شود.
هدف از تشکیل کمیته های مذکور بررسی و شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه ،
مشکلات و نقاط قوت و ضعف ،مشکلات خدماتی و رفاهی شامل آب و برق و گاز و مشکلات کشاورزان می باشد .با توجه به وجود زمینه‌های مساعد برای توسعه کشاورزی و وجود ظرفیت‌های مناسب ، صدخرو می‌تواند به قطب بزرگ کشاورزی در شهرستان داورزن تبدیل شود.
لازم به ذکر می باشد که مصوبات این کمیته ها فقط جنبه مشورتی دارد و به هیچ وجه دخالت در امور اجرایی روستا و شورا نیست.
بنابراین همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم و در راستای شکوفا کردن این ظرفیت‌های تلاش کنیم تا روستا را به روستای نمونه مبدل سازیم.
چنانچه کلیات طرح پذیرفته شد می توان برای هریک از کمیته ها ؛ اساسنامه و آئین نامه اجرایی و شرح وظایف تهیه نمود.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # مهدي 1393-06-13 13:10
همه حرف هايي كه مي فرماييد كاملا درست است
اما تا جلسه اي صورت نگيره اين كارهايي كه مي فرماييد عملي نميشه .

تا جايي كه در خاطرم هست دوست عزيز جناب منتنظر عيد فطر پيشنهاد برگزاري جلسه اي رو دادند اما مورد استقبال وارد نشد .
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
-1 # همشهری 1393-06-11 17:52
سلام. مطالب اقای دکتر کبیری صحبت ما هم هست، اعضای شورا وکیل مردم هستند و باید دغدغه های آنان را دنبال کند. این بهترین ارتباطی است که بین وکیل و موکل می توان تصور کرد.ولی می بینیم آنان در فضایی دیگر سیر می کنند و خواسته های مردم در حاشیه قرار دارد. نه تنها به دغدغه های مردم توجه نمی کند بلکه نسبت به آنها بی اعتنا هستند ، این یعنی مقابل مردم ایستادن .
تردید نباید داشت که اعضای شورا با این روش امانت دار رأی مردم نیستند و الّا مگر می شود وکیل، حتی در یک جمله پاسخگوی نظرات مردم نباشند.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین کبیری 1393-06-10 22:42
سلام...در تائید مطلب مدیر محترم سایت در خصوص "" خطر مرگ در کمین مردم روستا صدخرو هنگام عبور از جاده "" و افزایش قابل توجه تلفات جاده ای ، از شورای محترم درخواست دارم موضوع با اداره محترم راه و نیز پلیس راه در میان گذاشته شده تا تدبیر مناسبی اندیشیده شود . کمی عمیق تر به موضوع بنگریم : نخست آنکه ؛ یک نفر فنا شد، همین یک دلیل کافی است تا هر چه می توانیم انجام دهیم تا دیگر تکرار نگردد. دوم آنکه ؛ دامنه آسیب و جراحت وارده تنها به آن عزیز از دست رفته خاتمه نمی یابد ، پدر و مادر ، برادر و خواهر ، فرزند و همسر ...همه و همه...تحت شعاع قرار می گیرند و ـ اغراق نیست اگر بگویمـ برای همیشه مسیر زندگیشان دگرگون می شود. البته این همه نافی مسئولیت یکایک ما ـ در قبال جان خود و دیگری هم ولایتی هایمان ـ نمی گردد ، مغ ذلک بهتر است مصرا" از اداره محترم راه و پلیس راه بخواهیم با تمهیداتی که خود بهتر میدانند ( از قبیل نصب سرعت گیر و علائم هشداردهنده .گارد کنار جاده...ایجاد معبر "سواره رو" و "پیاده رو" به منظور تسهیل تردد امن اهالی بین دو سوی جاده و ...) حهت پیشگیری از فجایع و موارد مشابه اقدام عاجل بعمل آورند . از عزیزان هم ولایتی هم استدعا دارم نسبت به رفع اشکلات وسیله نقلیه خود اقدام کنند ، بارها شاهد حرکت موتوسیکلت ها در مسیر خلاف ، با چراغ خاموش و بدون چراغ عقب و چراغ ترمز بوده ام ،، باور بفرمایید هم من و هم آنان بسیار خوش شانس بوده ایم که در آخرین لحظه چشمم به جمال مبارک مرکب شان روشن شده و فاجعه و سوگی بر فجایع و سوگها نیفزوده ام..
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # سائل 1393-05-30 07:17
عرض سلام و خسته نباشید به عزیزان و همشهریان زحمتکش و تمامی کسانی که بی دریغ قلبشان برای خاکشان صدخرو عزیز می تپد.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # صدخروی 1393-05-28 17:53
سلام صحبت های درگوشی مردم حاکی از اینه که هفته آینده رسما انتقال گاز به خانه های صدخرو افتتاح میشه. اینم یه خبر خوب که میخواستید
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # اقاسم 1393-06-03 17:41
با سلام افتتاح و بهربرداری گاز صد خرو باز هم به تعویق افتاد خبر های پخش شده حاکی از ان است که پروزه گاز صدخرو احتمالا همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به خراسان رضوی که در نیمه اول شهریورمیباشد افتتاح شود
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین کبیری 1393-05-27 16:51
سلام...با همه علاقه ، احترام و روابط صمیمانه و نزدیکی که با اعضای محترم شورای اسلامی روستای صدخرو دارم و اینکه زحمات آنان را به عیان شاهد هستم و حداقل در یک نوبت و از روی علاقه در جلسه آنان حضور داشته ام و شهادت میدهم که با چه صمیمیت و پشتکاری به رتق و فتق امور مشغول هستند اما تاسف عمیق خود را از بی توجهی مطلق آنان به نظرات هم ولایتی ها که در این سایت منعکس میشود ابراز می نمایم..به واقع برایم غیرقابل درک و حیرت آور است که هیچ یک از عزیزان کوچکترین واکنشی به این همه نداده اند..!!! هم ولایتی عزیزمان جناب "همشهری" از کم تحرکی گرانندگان سایت گله مند هستند . تا امروز دوشنبه 27مرداد 93 تعداد 86575 نفر از این سایت بازدید کرده اند و از همین صفحه "حرف مردم" تاکنون 733 نفر...یک مورد نشان بدهید که عضو محترمی از شورا با اسم و رسم معین (نه با حدس و گمان و توسل به غیب) پاسخی داده باشد؟!! یا عضو محترمی از شورا در مورد آنچه کرده اند و میخواهند در آینده به انجام رسانند ، بقدر خطی فرمایشی کرده باشند؟ این همه بی اعتنائی ناشی از چیست ؟ دوست عزیزم جناب "منتظر" می فرمایند : "هرنوع مدرک بخواهید در محل شورا موجود است من مکتوب ندارم اما اطلاع کامل دارم"..!! چرا همین مطلب را یکی از همان اهضاء محترم شورا اعلام نمی فرمایند ؟ و چگونه است که ایشان اطلاع کامل دارند و بقیه ندارند ؟ جناب "مرتضائی زاده" می فرمایند: " اعضاء شورا تهدید شده اند"!!! خوب چه کسی اطلاع رسانی کرده است ؟ همه و همه نقل قول هائی است که هیچ استنادی نمی توان کرد ..بهرحال من به نوبه خودم ، متحیرم از اینکه این همه بی اعتنائی و انفعال عزیزان محترم شورا و شرکت نکردنشان در این همه موضوعات مطرح شده ناشی از چیست ؟ احتمالا آنها که پاسخ نخواهند داد حال هر کدام از دوستان که اطلاع دارند جهت اطلاع مابقی اعلام فرمایند.با سپاس و احترام
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # صدخرو نیوز 1393-05-22 17:59
باسلام، دوست عزیز همشهری، از تذکر و انتقاد سازنده شما استقبال می کنیم امیدواریم بتوانیم تمام خواسته هایتان را عملی نماییم ولی چه کنیم که درحال حاضر بضاعت ما درهمین اندازه است. از تمام کاربران و همشهریان خوب و فهیم صدخرو تقاضا داریم در انعکاس اخبار ، وقایع و رویدادهای روستا هرچند دست و پا شکسته ما را یاری نمایند تا به قول دوست همشهری هیچ خبری از چشم ها پنهان نماند..
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # همشهری 1393-05-22 13:27
به نظر من سایت صدخرو نیوز کم کاره چون همه اخبار روستا را منتشر نمیکنه. هرروز این همه اتفاقات انجام میشه ولی یک دهم خبرها منتشر نمیشه .اخبار کاشت و برداشت هرروزه کشاورزان.اخبار کلاس های اوقات فراغت دانش اموزان . اخبار مسجد و مراسم ها. اخبارشورا و تصمیمات جلسات ان.اخبار ورزشی. اخبار انتظامی و امنیتی پاسگاه صدخرو. اخبار بسیج.اخبار بهزیستی و ....
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # صدخروي 1393-05-22 14:03
من نمي دونم چرا دوستان فقط ايراد مي گيرن و انتظاراي عجيب دارن .
برادر ارجمند تا جايي كه ما مي دونيم صدخرو نيوز خبرنگار اختصاصي نداره تو روستا
شما كه از اخبار مطلع هستيد و دغدغه داريد بي زحمت همكاري كنيد با سايت .
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # همشهری 1393-05-22 16:11
اگه میخواستم اینکارو بکنم حتما سایت درست میکردم
و هیچ خبری را نادیده نمیگرفتم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # فرهاد 1393-05-08 16:53
اقا خسرو سلام.
فرمودید تیم فوتسال صدخرو در جام رمضان داورزن شرکت کرده .میشه بفرمایید تیم ما در این مسابقات چندم شده؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # همشهری 1393-04-26 09:59
قابل توجه کشاورزان صدخروی:
میزان برداشت بادیان در هرهکتار 2000 کیلو
قیمت هر کیلو بادیان 500.000 ریال
به عبارتی میشود : 2000 کیلو * 500.000 ریال = 1.000.000.000 ریال
سرپرست تولیدات گیاهی از آغاز برداشت گیاه شیرین بادیان شهرستان داورزن در اواسط تیرماه خبر داد
علی اکبر داورزنی اظهار داشت: داورزن باسابقه دیرینه کشت گیاهان دارویی، استعداد خوبی در تولید این محصول از خود نشان داده است.
وی خاطرنشان کرد: از جمله گیاهان دارویی مورد کشت و کاردر شهرستان ، گیاه شیرین بادیان است که سطح زیر کشت حدود90 هکتاررا به خود اختصاص داده است
او افزود: تولید این محصول مستلزم فراهم نمودن شرایط ویژه ای است، که با فراهم نمودن آن به خصوص نیاز آبی میتوان عملکرد یک هزاروپانصد تادوهزارکیلویی در هکتار را داشت
داورزنی گفت: قیمت بالای خرید وفروش از جمله موارد ترغیب کشاورزان به کشت این محصول است،این درحالی است که سال زراعی گذشته هرکیلوشیرین بادیان به قیمت 500 هزارریال به فروش رسیده است .
وی ادامه داد: با توجه به شرایط منطقه و موفقیت در امر کشت گیاهان دارویی وهمچنین اهداف سازمان جهاد کشاورزی در جهت تغییر الگوی کشت با هدف کشاورزی مقاومتی، امیدواریم به زودی شاهد شکوفا شدن استعداد شهرستان در تولید و حتی فرآوری گیاهان دارویی باشیم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # منتظر 1393-04-22 05:16
مسئول محترم سایت هر نوع مدرک مستندی که می خواهید در شورای روستا موجود هست. بنده مکتوب در دست ندارم ولی اطلاع کامل دارم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # منتظر 1393-04-21 14:10
آقای عباس آقا چرا این رو نمیگین صدخرو در سال 91 بعنوان روستای پایلوت انتخاب شده و از آن زمان تا کنون مقدمات کار جهت تخصیص اعتبار فراهم شده و آخرین نامه در این خصوص هم در مورخ 28/03/93 است که بنام صدخرو ارسال شده و فرماندار محترم داورزن روستای مزینان رو هفته پیش معرفی کردند البته ما با عزیزان مزینانی مشکلی نداریم و تا کنون هم همکاری های زیادی داشتیم ولی آیا نمیشه این کار رو به حساب اغراض شخصی نوشت. شما قضاوت کنید.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # صدخرو نیوز 1393-04-21 16:16
جناب منتظر
با سلام
جای تاسف دارد. لطفا در صورت امکان مستندات و مدارک مربوطه را برای ما ارسال فرمائید تا ضمن اطلاع رسانی در صورت لزوم، مطالبات به حق مردم صدخرو را از طریق مبادی ذیربط پیگیری نماییم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
-1 # عباس مرتضایی زاده 1393-04-21 14:04
با سلام خدمت همه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات.
عزیزان کجای کار هستید عزیزان و مسئولان داورزن حتی بنده شنیدم اعضای شورا و چندتا از مسئولین صدخرو رو تهدید هم کردید بعد شما انتظار چه کمک مالی رو دارید. البته این ها همه دلیلش اینه که صدخروی ها همت دارند و همیشه خودشون رو ثابت کردند و کارهای بزرگی رو مثل دارا بودن بیشترین شهید سطح منطقه، ساخت حسینیه جدید، برپایی ایستگاه صلواتی و جشن نیمه شعبان این فقط 4 عدد از مراسم ها و کارهایی هست که بعضی عزیزان نمیخواهند سر بر تن صدخروی ها باشد. فقط در آخر تاسف من برای اینه که نماینده مقام معظم رهبری و نماینده دولت در شهرستان کاملا با کارهاشون خودشون رو نشون میدن و فقط با اون جایگاه ها داره بازی میشه و حیف حیف حیف که نمیشه حرفی زد وگرنه موضوعات زیاده برای گفتن.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # صدخرو نیوز 1393-05-28 04:05
جناب مرتضایی زاده
باسلام، فرمودید حرف نمیشه زد و موضوعات زیاده برای گفتن
دوست عزیز لطفا اگر مطلبی هست برای ما ارسال فرمایید . ما هم وظیفه خود میدانیم افرادی که با کارشکنی و تهدید و ارعاب ،حقوق مردم را پایمال می کنند بدون چشم پوشی ، معرفی نماییم.
صدخرو نیوز بدنبال درج هر نوع خبر مرتبط با صدخرو می باشد که متاسفانه برخی ملاحظات مسوولین روستا و افرادی مانند شما مردم را از واقعیات پیرامون خود محروم ساخته است
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # همشهرستانی 1393-04-27 08:03
برای اینکه گفته باشم مزینان 58 شهید داشته صدخرو چقدر؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # mahdi 1393-04-26 23:04
درست میفرمایید کاملا حق با شماست.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+4 # محمد 1393-04-21 08:22
روز گذشته سایت داورزن نیوز مطلبی را تحت عنوان " شورای جدید پایگاه بسیج شهدای مزینان معرفی شدند" آورده و در پایان ابراز تاسف کرده که:
(..متأسفانه با تدبیر بعضی از مسئولین وقت بسیج شهرستان سبزوار این حوزه به صدخرو منتقل شده است)
این جور صحبت‌ها تمامیت‌خواهی محض است و دوارزنی ها همه چی را فقط برای خودشان می خواهند و چون شهرستان هستند باید هرگونه امکانات در محدوده خودشان باشد و روستاهای دیگر باید از آن محروم باشند . انها به داشتن پایگاه بسیج هم در صدخرو راضی نیستند. ضرورت دارد همه روستاها در مقابل این زیاد‌خواهی واکنش نشان دهد.
این شهرستان شدن ! چه نفعی برای روستاهای آن داشته است؟
طبق گفته احمد آقا (کامنت زیر) از زمان شهرستان شدن داورزن هیچگونه اعتباری به شورای اسلامی صدخرو داده نشده است.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # فرهاد 1393-04-17 07:54
حسین آقاجان
اینکه می گفتیم متصدیان ورزش صدخرو گزارش کار بدهند و از نیازها و مشکلات بگویند برای همینه . عزیز دل از قدیم گفتن بچه تا گریه نکنه مادر بهش شیر نمیده ، شما هم اگر از مشکلات نگویید کسی از نیازهای شما مطلع نمیشه.
بنظر می رسه آقایان شورا هم کارفرهنگی نکردن و یا نمی دانند کار فرهنگی چیه. سرمایه گذاری در حوزه ورزش هزینه های بخش سلامت و درمان و نیز ناهنجاری های اجتماعی را به حداقل می رسونه.پرداختن به ورزش بخصوص جوانان سبب ایجاد نشاط، سلامت روحی و جسمانی در میان خانواده و مردم روستا میشه.
در عوض بیکاری و عدم تحرک جوانان ممکنه آنان را بسوی اعتیاد و سایر ناهنجاری ها سوق بده. گسترش ورزش در بین جامعه و لزوم حفظ سلامت جسمی و روحی افراد در محل خانواده و یا محیط كار می تواند نقش بسزایی در كاهش اعتیاد و .... داشته داشته باشه.
لذا فایده تخصیص یکی دو میلیون تومان اعتبار از سوی شورای محترم به این امر خطیر ؛ کمتر ازپروِژه های عمرانی دهها میلیونی نیست.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # احمد 1393-04-18 19:15
با سلام خدمت فرهاد خان تا جایی که ما در روستا خبر داریم اعضای شورا هم کار فرهنگی کردن هم کار فرهنگی بلدن تا بر داشت شما از کار فرهنگی چه باشد برادر من ورزش کردن که اجباری نیست اگر کسی اهل ورزش باشد زیر ساختها اماده است مگر ورزش فقط فوتبال و والیبال و ......... است پیاده روی هم نوعی ورزش است وخرجی هم ندارد بفرمایند ورزش کن برادر من کنار گود نشستین ومیگویید ..... تا جاییکه ما خبر داریم از سال 92 تا کنون هیچ اعتبار در اختیار شورا قرار نگرفته که به قول شما دو میلیون تومان انرا به امر ورزش اختصاص دهند
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # فرهاد 1393-04-18 21:43
احمد آقا
سلام، پس فلسفه وجودی شورا و هیاری برای چیه؟ شورا و دهیاری که حتی دومیلیون تومون نداره خرج ورزش جوانان کنه به چه درد میخوره . بهتره نیست درشو گل بگیرین؟!
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # احمد 1393-04-21 14:59
آقا فرهاد تو که اینقدر داری خودتو برا ورزش می کشی چیکار کردی
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # حسین 1393-04-17 06:59
باسلام.مسابقات فوتسال داورزن برگزار شده ولی از مسئولین کسی پشتیبانی نکرده.حتب از دادن لباسم خودداری میکنن.خواهشا فکری کنید........... .....
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # همشهری 1393-04-17 05:12
همانطور که مدیریت بحران به خود روستاها واگذار شد باید تغییر کاربری اراضی در روستاها به جای بنیاد مسکن به دهیاری ها واگذار شود. برای ترغیب روستاییان به ماندن در روستاها، جلوگیری از عدم مهاجرت آنان به شهرها و ساخت و سازهای غیر قانونی باید در شرایط صدور پروانه ساختمانی تسهیل شود.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # فرهاد 1393-04-16 10:46
سلام، به همت ستاد نماز جمعه داورزن مسابقات دوره ای ورزشی در شهرستان داورزن برگزار میشود ولی در هیچ یک از این بازیها صدخرو حضور ندارد، این بخاطر کوتاهی مسول ورزش صدخرو نیست؟!!!!
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # خسرو 1393-04-16 13:45
با سلام خدمت فرهاد عزیز محض اطلاع جنابعالی و سایر دوستان عرض میشود تیم فوتسال صدخرو نیز در مسابقات یاد شده شرکت میکند
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # احمد 1393-04-12 17:59
با سلام خدمت همشهری عزیز از قدیم رسم بوده شورا ها در شبهای قدر گزازش کار خود را ارائه میدادند حتما شورا فعلی هم همین کاررا انجام خواهد داد شما بزرگی کن این چند روز را هم صبر کن تا ببینیم چه اتفاقی می افتدمطمناهر روز خبر های سایت را بررسی میکنند
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # صدخرو نیوز 1393-04-13 05:36
باسلام
همانگونه که قبلا اعلام کرده ایم، سایت صدخرو نیوز آماده هرگونه همکاری در خصوص انعکاس اخبار ، گزارشات، مطالب و دست نوشته های عزیزان می باشد و اصولا رسالت وجودی این سایت همین است ولی متاسفانه از ابتدای شروع فعالیت در این عرصه، متوجه شدیم دریافت اخبار و رویدادهی عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و ....از طریق مسئولین ، گروهها و دست اندرکاران روستا بصورت قطره چکانی بدست می آید و این برای ما بسیار ناامید کننده بوده است .به نظر میرسد این ابزار رسانه ای هنوز بین دست اندرکاران صدخرو جانیفتاده و اعتماد و یا اعتقادی به آن ندارند.
باید توجه داشت که عصر رسانه مثل طبل و دود و جارزدن و...سپری شده و عصر جدیدی بوجود آمده ،در عصر کنونی، فضای مجازی موثرترین ابزار در حوزه اطلاع رسانی می باشد و موجب کاهش فاصله‌ها شده و باعث گردیده حجم وسیعی از اطلاعات در تمام حوزه های کاری مورد پردازش و تکثیر قرار گیرد.
این ابزار ما را با رسانه ای ارزان قیمت، گیرا، آسان، فراگیر و بسیار مدرن روبرو می سازد که قابلیت دارند تا در کمترین زمان ممکن و با حداکثر کارایی، اطلاع رسانی نموده و تاثیرات مثبت و منفی بر روی مخاطب داشته باشند.
امید است که به این باور برسیم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # حسین کبیری 1393-04-12 22:38
با سلام خدمت احمد آقا و سایر دوستان : اگر به آمار بازدید کنندگان از همین سایت نگاهی بیندازید خواهید دید که تنها در ماه گذشته 21085 نفر به این سایت مراجعه داشته اند و مطالب مندرج در آن را حسب علاقه مطالعه کرده اند حال اطلاع رسانی از این طریق موثرتر است یا اطلاع رسانی در شب های قدر ؟ تکلیف آن دسته از عزیزانی که امکان حضور در محل را ندارند چه می شود ؟ میدانم که عزیزان در شورا گرفتاری های بسیاری دارند و علی رغم علاقه ام به یکایک ایشان در حیرتم که چرا از چنین امکانی که به سادگی برایشان فراهم شده بی واکنش قابل توجهی می گذرند ؟ حتا شخصا متذکر شده وخواهش کردم از مدیر محترم سایت درخواست نمایند تا ستونی را بصورت منظم در اختیار داشته باشند تا هم امکانی برای پاسخ دهی داشته باشند و هم بتوانند در مورد طرح ها و برنامه های فعلی و آتی شان اطلاع رسانی نمایند، که البته اطلاعی از کم و کیف آن ندارم.....این سایت به واقع امکان ارزنده ای است...اگر به بیشتر روزنامه ها توجه کنید ستونی دارند به همین عنوان (حرف مردم) و وقتی شهروندی مثلا در مورد آسفالت فلان خیابان یا نبود روشنائی در بهمان کوچه می گوید چند روز بعدش مسئولی شناسنامه دار و معین (برابر قانون مطبوعات در همان ستون و حتا با همان حروف) پاسخ میدهد...سنت خوبی برای ما هم می تواند باشد....
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # همشهری 1393-04-12 09:14
چرا مسئولین اجرایی صدخرو گزارش کار به مردم نمیدن تا بدونا چه کارهایی شده و چه کارهای نشده؟
ایا این پیامها به گوش اونا میرسه؟
پیشنهاد دارم مسئول سایت جمع بندی حرف مردم را ماهانه به شورا، مسولین ورزشی روستا، مسولین فرهنگی و ... برسونه و انها هم پاسخ مردم را یک به یک بدهند
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+3 # همشهری 1393-04-11 07:44
سلام
شورای جدید در اغاز کار خودش برنامه هایی را تبیین کردن و خبرش در همین سایت امده بود لطفا شورا توضیح بده از وعده زیر کدام انحام شده- بحث پیگیری ایجاد دو شهرک در شمال و غرب روستا

- برگزاری جلسات با صنوف و اقشار مختلف(کشاورز،دا مدار،کارگر،جوان ان،بانوان...) جهت تعیین نماینده از هرکدام جهت برسی مشکلات و رفع آنا ها

- شناسایی افراد ذی نفوذ و صاحب منصب و تشکیل شناسنامه شناسایی و برگزاری جلسات با آنان و بهرمندی از ایده های هر منصب در مواقع اضطراری نظیر(افراد مولد، متمکن، خیر، افراد جویای کار ، محصلین تحصیلات عالی،اساتید و ...)

- تشکیل شورای نخبگان مرکب از افراد توانمند و خیر جهت بررسی مسائل روستا

- پیگیری جهت اختصاص پارک یا مکانی برای استفاده ورزشی بانوان

- ساماندهی بحث فرهنگی روستا اعم از هیئات ، مساجد و برگزاری مجالس مذهبی هنری و ...

-همکاری و تعامل مثبت و نزدیک با کلیه دستگاه های اجرایی بخش و شهرستان جهت حل مسائل منطقه و روستا

- تغیر ورودی های صدخرو

-عمران و آبادی برخی اماکن عمومی نظیر پارک و مساجد و ...

پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # حسین کبیری 1393-04-12 06:52
با سلام...مواردی را که دوست عزیزمان جناب "همشهری" فرموده اند و شورا نیز تاکید داشته اند بسیار جالب و مفید است و چنانچه صورت گرفته میزان پیشرفت و اگر تحقق نیافته ضمن بررسی علل آن، مسلما" اگر پیگیری شوند گره گشا خواهد بود...با سپاس
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # فرهاد 1393-04-09 17:08
سلام ، اقدام جالب یک هیات مذهبی داورزن در راه اندازی باشگاه ورزشی و جذب جوانان .به اطلاعیه این هیات توجه فرمایید:

قابل توجه علاقه مندان

به رشته فوتسال

باشگاه فرهنگی ورزشی هیات محبین اهل بیت(ع)

شهر داورزن

در نظر دارد از بین جوانان علاقه مند

به رشته فوتسال ثبت نام نماید

شرایط ثبت نام:

نوجوانان: 10 تا 15 سال

جوانان: 15 تا 18 سال
امید: 18 تا 21 سال

متاسفانه هیات های مذهبی با امکانات زیاد از ۳۶۵ روز سال فقط ده روز ان هم در دهه اول ماه محرم مورد استفاده قرار میگیره ، به نظر من باید هیات های ورزشی ما هم از این کار خداپسندانه و مردمی الگو بگیرن .
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # فرهاد 1393-04-05 13:44
آقایان مسوول ورزش صدخرو قدری درباره ورزش و امکانات ورزش توضیح بدهند.مایلم بدانم چند تیم ورزش در روستا فعالیت دارند و آیا بصورت دوره اای مسابقات برگزار میشود؟ در سطح شهرستان هم مسابقات ورزش وجود دارد و جایگاه ورزش صدخرو در شهرستان چگونه است؟ برای ایام ماه مبارک رمضان چه برنامه هایی دارند؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # منتظر 1393-03-31 04:59
با سلام خدمت همه همشهریان عزیز به خدا می میتونیم فقط باید خودمون بخوایم و یه مقدار هم سیع و تلاش کنیم تا الان که همه روستا ها و مسئولینشون و مردمشون آرزو داشتن مردم و روستایی مثل صدخرو داشته باشند پس از این به بعد هم باید چنین باشیم و بهتر. از همه دوستان صاحب نظر خواهش میکنم در این بحث شرکت کنند.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # فرهاد 1393-03-30 08:15
سلام
به گفته حسین اقا شورای ورزشی و خانه ورزش در صدخرو تشکیل شده، بهتره این شورا گزارشی از عملکرد خودبده و برنامه خودشو برای تابستان اعلامه بکنه تا جوانان بتوانند از این برنامه ها خوب استفاده بکنن
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # قاسمی 1393-03-30 06:29
سلام علیکم،
دوستان تقاضا می کنم این بحث ها را جدیدی بگیرید. پیشرفت و توسعه صدخرو در گرو همین بحث هاست. اتحاد و همدلی رمز پیشرفت است. ایجاد تعاونی های تولیدی ،نمونه این اتحاد است.
طبق بررسی و تحقیق اینجانب روستای صدخرو جزء مناطق رویش های گیاهان دارویی، و مرتعی به شمار می رود اما تاکنون این ظرفیتهای اقتصادی مورد توجه قرار نگرفته است.
یکی از این مواهب الهی، گیاهانی هستند که علاوه بر عطر و زیبایی، نویدبخش سلامت انسانها نیز می‌باشند.با توجه به تنوع گیاهان دوارویی ،این نعمت خدادادی می توان آن را به عنوان یکی از برنامه های اساسی و اولویت دار صدخرو درقالب ایجاد یک یا چند تعاونی مورد بررسی قرار داد.
به یک نمونه از این ظرفیت ها توجه فرمایید.
سال گذشته به اتفاق برخی دوستان بازدیدی از مناطق کشاورزی جنوب روستا داشتیم در مسیر راه متوجه دهها هکتار گیاه خودرو اسپند (سبند) شدیم، بطوریکه در چند دقیقه به مقدار بسیار زیاد برداشت کردیم. ، مطمئن هستم از این فرصت ظرفیت خداددادی می توان بهره برداری اقتصادی کرد. بوسیله برداشت و استحصال و بسته بندی این محصول در قالب یک تعاونی کوچک ،به تنهایی می توان برای دهها نفر اشتغال ایجاد کرد و سود خوبی هم نصیب سرمایه گزاران کند.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین کبیری 1393-03-30 05:04
صدخرو روستای نمونه شهرستان
چند سوال ساده :
چه کسی در روستا ساکن است ؟
چه کسی برای روستا دل می سوزاند ؟
چه کسی نگران فردای روستا است ؟
چه کسی از بهبود شرایط زندگی در روستا سود خواهد برد؟
چه کسی از کار مطمئن با درآمد کافی ، از بهبود شرایط آموزشی ، از به سامان بودن اوضاع بهداشتی ـ درمانی و ارتقاء کیفیت زیست ـ محیطی در محیط روستا ، بیشتر منتفع خواهد شد ؟
مدتهاست این فکر و ایده در ذهنم جاری است و با دوستانی چند ، منجمله اعضای محترم شورای اسلامی روستایمان در میان گذاشته ام و قرار نیز بر این بود در تعطیلات سال نو که عزیزان مقیم در دیگر نقاط کشور به روستا می آیند به اشتراک گذارده شده و نخستین گامها برداشته شود ، اما درک میکنم که به علت کثرت امور و مشغولیت های فراوان اعضای محترم شورا ، این امر محقق نگردید و به بعد موکول شد . اما راستش را بخواهید حال که به همت دوست عزیزمان جناب آقای قاسمی این سایت راه اندازی شده است دیگر درنگ و تامل را جایز ندیدم و برآن شدم خودم موضوع را مستقیما" با مردم عزیزمان مطرح و از آنان استمداد طلبیده و دستم را به سویشان دراز کنم و باورم این است که دستانی گرمتر و مشتاق تر از خود را در کنار خواهم یافت .
این طرح ـ که خود اذعان به خام بودن آن دارم و نیازمند همفکری فعال و همه جانبه تمامی عزیزان هم ولایتی است ـ شامل سه مرحله چند ساله است .
مرحله نخست ؛ تبدیل صدخرو به روستای نمونه شهرستان
مرحله دوم ؛ تبدیل صدخرو به روستای نمونه استان
مرحله سوم ؛ تبدیل صدخرو به روستای نمونه کشور
شاید در نگاه نخست بلندپروازانه و رویاگونه باشد اما نخست و مهم آنکه ما "شایستگی" و لیاقت آن را داریم و دوم آنکه ـ با نگاهی گذرا به آنچه داریم درمی یابیم که ـ ما "توانائی" آن را نیز داریم .
برای رسیدن به این هدف بزرگ ما فقط به یک چیز نیاز داریم ، "ما به یکدیگر نیاز داریم" که اگر هیچ نداشته باشیم و با هم باشیم ، "همه چیز خواهیم داشت" و "اگر با هم نباشیم" ، همه داشته هایمان "هیچ" خواهد شد .
در چند ساله ای که این موضوع در ذهنم جاری است ، مختصر تحقیقاتی نیز در این خصوص انجام داده ام و تا حدودی با پیش نیازهای رسیدن به این هدف آشنائی پیدا کرده ام و ناگفته نماند که با شروع طرح و بشرط استمرار آن می توان از کمک های شهرستان ، استان ، کشوری و حتا بین المللی بهره مند شد و صدالبته که پیش و بیش از آن ، یاری همین مردمان خودمان را نیازمند است .
چند سوال ساده :
چه کسی در روستا ساکن است ؟
چه کسی برای روستا دل می سوزاند ؟
چه کسی نگران فردای روستا است ؟
چه کسی از بهبود شرایط زندگی در روستا سود خواهد برد؟
چه کسی از کار مطمئن با درآمد کافی ، از بهبود شرایط آموزشی ، از به سامان بودن اوضاع بهداشتی ـ درمانی و ارتقاء کیفیت زیست ـ محیطی در محیط روستا ، بیشتر منتفع خواهد شد ؟
پاسخ همه این سوالات در یک کلمه است ؛ روستایی و روستازادگان ...
پس ؛
........................................""" یا علی گفتیم و عشق آغاز شد """ ............... ............... ...........
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین 1393-03-29 19:39
با سلام خدمت تمامی دوستان باستحضار میرساند طرح باز سازی وبهسازی بلوار پایین در دستور کار شورای اسلامی قرار دارد که بمحض تامین اعتبار این کار شروع خواهد شدضمنا علت خشک شدن درختان نه کم ابی میباشد نه عدم رسیدگی بلکه رسیدن ریشه های انها به لایه اسفالت جاده قدیم است با تشکر از تمامی دوستانی که به فکر عمران وابادی زادگاهشان روستای صدخرو هستند حسین فهیمی عضو شورای اسلامی
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین 1393-03-29 19:20
با سلام خدمت جناب فرهاد و سایر دوستان شورای ورزشی در فروردین 93 تشکیل شده و سالنهای ورزشی روستا پذیرای ورزشکاران می باشد
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین 1393-03-29 19:12
باسلام خدمت جناب علی بابا وسایر دوستان مسئول پر کردن اوقات فراغت دانش اموزان اداره اموز ش و پرورش میباشد و حتمنا تدابیر لازم را اندیشیده اندو چنانچه اداره یاد شده درخواستی داشته باشد مطمنا شورای اسلامی همکاری لازم را با انها خواهد داشت
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # فرهاد 1393-03-29 06:52
اقای منتظر
سلام، همان طور که عرض کردم تمام امکانات برای تشکیل خانه ورزش و ایجاد شورا فراهم هست، قطعا افراد دلسوز و کارآشنا به مسایل ورزشی در روستا هستند که بدون دریافت دستمزد بصورت افتخاری بیان همکاری بکنن، فقط برای استارت باید فرد یا گروه یا شورا پیش قدم بشن.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
0 # منتظر 1393-03-29 05:49
با تشکر از زحمات آقای قاسمی و آقای مهدی رضایی زاده که انصافا یکی از جوان های خوب روستا هست برای ایجاد این صحفه
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # منتظر 1393-03-29 05:47
راستی نکته جالبی شنیدم که بد نیست بگم که البته من هم از یکی از داورزنی ها شنیدم که شورای صدخرو شدیدا از طرف فرمانداری داورزن تحت فشار هست که بولدوزی که تو روستا هست و به اسم و بودجه دهیاری صدخرو گرفته شده به داورزن انتقال بدن البته نمیدونم تا چه حد این موضوع واقعیت داره ولی همشهریهای عزیز بیاین واقعا همه به هم کمک کنیم نگیم شورا فلانی هست یا نیست به ما ربطی نداره همه ما صدخروی هستیم و برای صدخروی نمونه تلاش می کنیم و اگرم چیزی نگیم و همین جوری پیش بره چیزی برامون نمیمونه.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # منتظر 1393-03-29 05:45
با سلام مجدد. جناب آقای دکتر کبیری عزیز بابت موضوعی که فرموده بودید که گردهم بیایم بنده فکر می کنم همین تعطیلات عید فطر که اولین تعطیلی پیش رو هست بهترین فرصت برای این کار باشد چون بیشتر عزیزان هم از تهران و شهرهای دیگه به روستا میان و شورا هم که فکر نمیکنم با این موضوع مشکلی داشته باشه و اطلاع رسانی رو هم میتونیم از طریق همین سایت و سامانه پیامکی صندوق خیریه حضرت زهرا س که دسترسی به شماره تلفن همراه اکثر عزیزان تهرانی هم داره انجام بدیم. فقط دکتر جان من دلیل اینکه این نظر رو دادم که مدیریت این قسمت رو حضرتعالی انجام بدین این بود چون همین الان که من صحفه رو باز کردم دوست عزیزی هم با بنده بود که به محض دیدن این مطالب گفت ای بابا باز میخوان یه سری حرف بزنن و یه پولی از مردم بگیرن و تمام، من فکر میکنم دلیل حرف و نظر این دوستمون اینه که هم بعضی جلسات اثر بخشی نداشته و یک سری جوهای منفی هم حتی با انجام شدن کار هست که باث پنهان شدن کارها هم میشه ولی امیدوارم با پادرمیانی شما دکتر عزیز تمام همشهریان با اینگونه همفکری ها آشتی کنند و به سمت صدخرو نمونه برویم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # منتظر 1393-03-29 05:44
با سلام خدمت همه و علی بابای عزیز قرار شد اگه موضوعی رو مطرح می کنیم حداقل یک طرح و نظری رو هم براش داشته باشیم که کارها بهتر انجام بشه- فرهاد جان روستای ما که بودجه زیادی نداره باید خودمون دست به دست هم بدیم و یه سری کمک هایی مالی از عزیزان همشهری که دوروبرمون میشناسیم بگیریم و مدیریت و تشکیل شورای ورزشی هم باید با شورا و برنامه ریزی اون عزیزان باشه. البته ببخشید بنده فضولی می کنم و جواب میدم ولی خداوند شاهد هست که فقط هدفم اینه که با هم کمک کنیم و روز به روز به سمت صدخرو روستای نمونه بریم.
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # حسین کبیری 1393-03-28 21:06
جناب آقای قاسمی مدیر محترم سایت صدخرونیوز : بابت زحماتی که برای راه اندازی ، ادامه کار و پربار تر کردن این سایت (منجمله همین صفحه حرف مردم ) متحمل می شوید صمیمانه از شما سپاسگزارم...باو رم این است که خداوند ناظر و شاهد بر همگی ماست و زحمات شما عزیز بی ادعا را در زمره خیرات شما ثبت خواهد کرد ، آمین..ممنون
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # m 1393-03-28 13:17
قبل از اينكه نظرم رو بدم جا داره از زحمات شورا بخاطر گل كاري و درخت كاري تشكر كنم .
اگه امكانش باشه بلوار جاده پايين رو چمن بكارن و چند تا درخت خوب خيلي بهتر از اين درخت هاي خشك و اينكه ديگ انواع جانوران مل مارو ... ديگ اونجا نيس
مهم تر از همه زيبايي خاصي به روستا ميده .
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+1 # فرهاد 1393-03-28 12:38
سلام من دوتا پیشنهاد دارم امیدوارم شورای روستا اونو انجام بده.
باتوجه به تعطیلی مدارس اولا شورای ورزشی در روستا تشکیل بشه این شورا برکارهای ورزشی روستانظارت حمایت و پشتیبانی کنه
دوم محلی را به عنوان خانه ورزش روستا انتخاب کنن تا شورا در این محل مستقر بشه
فکر می کنم تمام زیر ساختها مثل مکان ورزشی جوانان پورشور در همه رشته ها فراهم هست فقط یک جو غیرت همت حمیت و پشتکار لازم داره
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول
+2 # علی بابا 1393-03-28 09:22
مدارس و دانشگاهها تعطیل شدن و بیشتر دانش آموزان از سبزوار و جاهای دیگر به صدخرو بازگشته ان. شورای محترم برای اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان چه تدابیری اندیشیده ان؟
پاسخ | پاسخ با نقل قول کردن | نقل قول

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی